נדל"ן בינלאומי: שנת שיא נוספת

אי וודאות כללית, משבר שעדיין מפחיד כלכלות לאומיות ובינלאומיות, ויותר ויותר דורש משקיעים. כולנו יודעים שבשנת 2019 קיימת "אי וודאות מהותית החוסמת את כל המגזרים הכלכליים, כולל הנדל"ן.
האם כדאי להשקיע? כן, אבל באיזה מחיר? מהם הסיכונים שיכולים להיתקל בהם?
ובכן, היום אנו בריאליגו ננסה לתת מבט כולל אך גם מפורט על איך נראה הנדל"ן העולמי כרגע, כדי לפזר סוף סוף כל ספק!

נאמר כי 2019 עתידה להישאר בהיסטוריה של שוק הנדל"ן, באופן בינלאומי. למה? נגלה בקרוב! נתחיל!

על פי התחזיות של הכלכלנים הגדולים, השנה היקף ההשקעות בנדל"ן העולמי יכול לגעת ואף לעבור את אחוז החסימה של 1.7 מיליארד דולר אמריקאי, שווה ל -1.5 מיליארד יורו. מה המשמעות של זה למראה כמטרה בפני עצמה?
עבור שוק הנדל"ן הוא ייצג את הרמה ההיסטורית הגבוהה ביותר. אך במה תלוי ערך זה?

על פי הניתוח שערך ניומן, עסקאות הנדל"ן השונות שומרות על אחוז גבוה, למרות אי הוודאות הכלכלית, המסחרית אך מעל לכל, גיאו-פוליטית. בל נשכח את המצב הכבד בין ארצות הברית לסין.

אם כי לפיכך, עדיין קיים כור היתוך כללי כללי מאוד קריטי (עד כדי כך שיבחן את הנדל"ן במבחן ברבעון הראשון), אך בשני נרשם ריבאונד של פעילויות מסחריות וחוזי מכר. המספרים? אנחנו מדברים על יותר מ- 800 אלף מיליון דולר (בנדל"ן).

הסיבה לכך היא שהשקעה כעת כדאית. המחירים, להשאיר בצד מקרים מסוימים, נמוכים יותר. במיוחד בארצות הברית. באזורים אחרים בעולם במקום, כמו באירופה, שם בירות מתוחזקות ואף גדלות, הבעיה אינה מתעוררת. קונים גם נכסים. מכיוון שהשקעה כיום היא פורה בטווח הבינוני עד הארוך.

אבל מדוע מישהו מוכן להוציא יותר, למרות שהמצב הזה כל כך "חלש"?
ראשית כל, יש לזכור כי 70% מהקונים שייכים לקטגוריית הרווחיות הגבוהה, כלומר אלו שאינם סובלים מבעיות כלכליות. אז העשירים משמשים כנהג עבור כל הנדל"ן. אבל הקטגוריות הנמוכות גם משקיעות, מכיוון שכידוע נכס כיום הוא ערובה לא מבוטלת לעתיד.

אלמנט המעודד רכישת נכס ניתן גם על ידי המדיניות הממשלתית החדשה, שכיום מרתיעה את המבנים הישנים הבלתי קיימא, מכוח תוכניות פעולה שמיועדות בדיוק להגנה על הסביבה וצריכת אנרגיה מופחתת.
פיתוח מחדש של הבניינים ובניית מבנים חדשים, בעיקר מגורים, אינם מותירים מקום רב לדמיון: נראה כי שוק הנדל"ן עתיד לעקוב אחר מגמה מלאה בסימנים חיוביים.

שמירה על איכות הסביבה, טכנולוגיות מתקדמות ותקוות המשקיעים כי רכישת נכס יכולה להוכיח כמהלך מנצח (כפי שאושרו על ידי המכונים הסטטיסטיים העיקריים), הם התמהיל המושלם המאפשר להשאיר את הנדל"ן על פני הצף. למרות המשבר (שאולי יש לקוות שעבר ונגמר עד עכשיו).
האם אתה סקרן לדעת כיצד יתפתח המצב?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB