הפקעה להשקה מחדש של הנדל"ן: נקודת המפנה האפריקאית!

בדרך כלל, כאשר מחליטים היכן לפתוח אתר בנייה, המוקדש להקמת אזור מגורים, נבדקים גורמים שונים. ראשית כל, הקונפורמציה הטריטוריאלית של האזור, ואחריה התוכנית לסיום הפרויקט עצמו. אחרון חביב, סיכוי השאלה: האם יהיה "מעניין" עבור קונה פוטנציאלי להשקיע בתחום זה?

אף על פי ששאלות אלו הינן "טקסיות", אולם בנסיבות מסוימות ההכרח מרמז על אי-אפשרות לתת משקל לשאלות מסוג זה. זה מה שקורה באפריקה, במיוחד בעיר אקורהולני.

מה התופעה שמשאירה את עולם הנדל"ן ללא מילים? ומעל לכל, מדוע זה הגיע כל כך רחוק?

בואו ונעבור לפי הסדר וננתח בפירוט את המצב הפוליטי והחברתי של המדינה.
הקונגרס הלאומי האפריקני הציע "תפיסה" של שטח של מאות דונמים, על ידי בעלים פרטיים, לבניית דיור ... בעלות נמוכה מאוד.
הסיבה לכך היא המשבר שחווה השוק המקומי, אשר בכל מגזר זקוק להתאוששות פתאומית, כמו למשל למשוך את המשק לעבר רמות טובות יותר.

עלינו לזכור גם את האי-נוחות החברתית שעדיין קיימת בארץ זו. לפני שנתיים, מה שמכונה 'אפרטהייד' עדיין היה מושרש. סמל בלתי מעורער של נסיבות דרמטיות זו, הוא מיוצג על ידי בעלות על אדמות פרטיות בידי המיעוט הלבן.

לפיכך, רפורמה זו מכוונת לא רק לשיפור כמותי של הצעת הנדל"ן, אלא גם מכוונת לארגון מחדש של בעיות חברתיות, שבמשך שנים רבות מדי ריסקו את האפשרות להתפתחות המדינה עצמה ממש.

אי השוויון החברתי, בשילוב עם המצב הקריטי, על פי המומחים המובילים בענף, יגיע עם חריגה של טווחי זמן, אם כמובן שתוכנית זו (ואחרים) תושלם.

נציג הפעולה הזו, כמו גם המנהל המבצע של אותה ראש עיריית העיר, מסינה, אמרו כי ההפקעה בכפייה זו נאלצת. אבל זו החלטה שמטרתה לשמור על ערבות, לחלוק טוב כמו הארץ, להשיג איזון שוק רווחי לכל המגזרים הכלכליים.

למעשה, במדינות רבות, הנדל"ן מייצג 60% מהתמ"ג, מה שאומר ששיפור בתחום זה יסייע מאוד לכלכלה של דרום אפריקה.

מה שאנו יכולים לקוות לו, הוא שתוכנית זו ניתנת לביצוע בצורה חסדית, ללא בעיות פוליטיות מיותרות. אך מעל לכל, יש לקוות כי ארץ נהדרת, חמה ומסבירת פנים יכולה לחזור להאיר באור משלה, בזכות העוצמה המדהימה שזוכה לה.

אם אתם סקרנים ללמוד עוד, אנו ממליצים לכם להתעדכן בפורטל שלנו ובבלוג הריאליגו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB