תחזיות חיוביות עבור מצרים: שוק הנדל"ן שואף גבוה!

שוק הנדל"ן המצרי נראה בתקופה הטובה ביותר שלו. זה אושר על ידי הנתונים הסטטיסטיים הקשורים לצמיחה מעריכי כי רשום זה האומה בחודשים האחרונים של 2018. ונראה כי מגמה חיובית זו בהחלט לא רוצה להפסיק.

למעשה, צפוי כי שוק הנדל"ן ימשוך כל כך הרבה השקעות זרות בעלות חשיבות רבה עד כדי השבת עמדתה הבינלאומית של קהיר כמובילה בתחום.
מה הם המרכיבים המובילים של הלבנה המצרית? ללא ספק את גמישות רבה נטייה כלפי החוץ, זכות השייכת לכל הענפים הכלכליים של החברה. הגידול באוכלוסייה גם הבטיח עלייה משמעותית בצד הביקוש, מבלי להזניח את החשיבות הנובעת מהורדת קצב האינפלציה.

האחרונה היתה אחת מנקודות המוקד של הנדל"ן המצרי, שכן היא אפשרה למשקיעים הצעירים מאוד "מילניאלס" להתמודד עם מצרים ולבחור בה כיעד אפשרי להשקעה בנדל"ן.
כמו כן הדגיש ה - JLL באירוע השנתי "לשנה הבאה", שנערך בקהיר, כי אחד המנועים העיקריים שמאפשרים כיום לכלכלת מצרים לעלות ולחזור לפאר המקורי שלה הוא ההשפעה המדהימה של שוק המגורים .
אתה כבר לא בוחרים חוזי שכירות, אבל, הודות לירידה במחירי הנדל"ן ברחבי המדינה, המשקיעים הפוטנציאליים מחליטים להעדיף את החתימה על חוזה הרכישה והמכירה.
מה כלכלנים מצפים כשמדובר העתיד של שוק הנדל"ן במצרים?

לא ניתן לראות עננים באופק! חלק מהכשרון של גל חיובי זה הוא פרים של המשקיעים הצעירים אשר, כמובן, יצטרפו לכוח העבודה המצרי עד שנת 2025, דבר שיאפשר גם כיבוש בנייני מגורים חדשים, אלא גם הצורך הדחוף בבניית משרדים חדשים (כ -30,000 מקומות בתוך 2020).
יתר על כן, יש לזכור כי זוהי ארץ מעוררת במיוחד, הן מבחינה היסטורית, תרבותית ונופית.

 ענף התיירות הוא למעשה חוד החנית של הכלכלה המצרית, אשר מדי שנה הופכת תיירים פשוטים לאזרחים מצריים בעתיד.
איך נוכל לא להזכיר את הפירמידות הנפלאות, הנופים המרהיבים, את קרקע הים עם שונית אלמוגים מדהימה? כל זה מצטרף גם לשיפור התשתיות, כמו פתיחת נמל התעופה הבינלאומי ספינקס, שיבטיח לשדה התעופה בקהיר כדי להקל על התנועה האווירית הפנימית, לטובת כניסת יעדים חדשים, מבלי לגרום לצפיפות יתר של הלקוחות.

באשר למגזר המלונאות, הוא ייהנה ככל הנראה ממכירות חדשות ומגווגות והזדמנויות מיתוג מחדש עד סוף שנת 2020. יתרה מזאת, גם הפילוח של קהל הלקוחות הפונה משתנה.

למעשה, הוא הועבר לתייר ומשקיע עשיר בחיפוש אחר מותרות, ברמה נמוכה בהרבה, המיוצגת על ידי האזרח הפשוט שרוצה להשקיע בארץ כה יוצאת דופן.
המשק הוא מוסרי ומהירות התשואה הכספית מאפשרת למצרים להשקיע מחדש ולשפר את המבנים הקיימים.

הגידול בתיירות הנכנסת ממשיך להיות מוגן על ידי הביטחון הביטחוני הקיים בשטח, ובעיקר על ידי עליית כוח הקנייה (הודות לצמצום מחירי הנכסים והריבית)

מה לומר, אנו מקווים כי זה גל חיובי יכול להמשיך את הקורס, בלי לעצור בשנים הקרובות!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB