הבתים היפים ביותר באתרי המורשת של אונסק"ו: החדשות האחרונות

הארגון החינוכי, המדעי והתרבותי של האו"ם, שהוקם בשנת 1946, פועל להגנה על עקרונות היסוד של האדם, וכל מה שסובב אותו.
ברמה התרבותית, אנו בהחלט לא יכולים לשכוח את רשימת הנכסים הבלתי נגמרת בכוכב הלכת שלנו שלמרות חלוף השנים, רקע היסטורי ניכר. אפילו תחום הנדל"ן, שלנו, הוא חלק בלתי נפרד מהסוגרה הנפלאה הזו. היום החלטנו לגרום לך לגלות עוד משהו.
הנה מאמר קצר אך מעניין עבורך, על אילו בתים מוכרים כאתרי מורשת עולמית של אונסק"ו בשנת 2019!

אלה בתים, טירות ומקומות ייחודיים במיוחד אשר ישאירו אתכם חסרי מילים!

נתחיל עם הראשון: הבית על המפל. המכונה גם 'בית קאופמן', ביחס לבעלים של אותו הדבר, זהו השילוב הקלאסי של אדריכלות מודרנית ונוף בתולי. תכשיט אמיתי שקוע בטבע הכי פרוע. מבנה זה ממוקם למעשה מעל מפל, מוקף כולו בצמחייה האופיינית של המקום, וסלעים המבטיחים השפעה נופית חזקה.

האדריכל שמאחורי הפינה הקסומה הקטנה הזו, עיצב את הבית תוך ניצול המרב של המושג 'אדריכלות אורגנית', שמטרתו איזון בין הסביבה המלאכותית לטבע.
זהו ערך חדש אמיתי, בהתחשב בכך שרק השנה הוא נכלל ברשימת בתי האונסקו.

פחות צעיר מהקודם, אך בהחלט המפורסם ביותר הוא קאסה באטלו המפורסם, מאת אנטוניו גאודי. המבנה מבוסס על בניין קיים אך השתנה עם מבנים מקוריים באמת. חזית הבניין מועשרת במה שמכונה המג'וליקה ובויראז 'הנפלא. במרפסות נזכרים במקום זאת בצורת הגולגולות ועצמות האדם, עד לנקיטת השם "קאסה דלה אוסה". היא חזרה למורשת העולמית של אונסק"ו בשנת 2005.

במקום זאת, איטליה, דוברת מורשת אמנותית ניכרת, מוגנת היטב עם וילה אלמריקו קאפרה, הידועה יותר בשם 'לה רוטונדה'. הבנייה היא תוצאה של גאונותה של אנדראה פלדיו, שתכננה את הבית בין 1566 ל- 1567. האלמנטים האופייניים למבנה זה זוכרים היטב את התרבות הקלאסית. למעשה, העמודים היוניים, הפדמנטים והפסלים המזכירים את האלים היוונים העיקריים מגיחים. וילה אלגנטית במיוחד, עם צורות ומעל לכל סימטריה שהפכו אותה למודל אמיתי לחיקוי לארכיטקטורה של המאות שלאחר מכן.

הסופר גתה עצמו, לאחר שביקר בה, כתב שמעולם לא ראה אמנות ארכיטקטונית נוגעת ברמות מפוארות כה גבוהות.


אחרון חביב, הם ללא ספק טירות עמק הלואר. מתחם של כ -300 מבנים היסטוריים שנולדו במאה העשירית. הם נבנו כמגורי קיץ עבור אצילים צרפתים רבים, והם מהווים כיום אטרקציה לאלפי תיירים. המפורסם ביותר הוא טירת צ'ונונצו, שהתפרסמה בכך שתושביה של קתרינה דה מדיצ'י.

אנו מקווים שנוכל לדבר שוב ולהודיע ​​לך כמה ניתן לשלב יופי אומנותי עם מגזר הנדל"ן!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB