2019 sprints עבור אסיה: זה מה שקורה

אתה יודע, יבשת אסיה היא תמיד צעד קדימה בכל דרך. בין אם מדובר בטכנולוגיות חדשות או במגזרים כלכליים אחרים, אין ספק: כוחן של מדינות אלה הוא בלתי מעורער.
גם בשוק הנדל"ן ההצלחות הם לא מעטים, הן בצד של המשקיעים, אלא גם של הבעלים.

2019 נראה כי נחנך בצורה הטובה ביותר, על פי נתונים שנאספו על ידי תמונת השוק של אסיה של קוליירס אינטרנשיונל. מדיניות הממשלה הנוחה, ההשקעות השונות בתשתיות חדשות ותמריצי המס תמכו בהדרגה בביקוש השוק הפנימי.

יש כבר גיוון חזק מצד המשקיעים שעברו עכשיו מגזרים מסורתיים יותר, כמו אלה הקשורים למגורים לזה של מגזרים מוכווני סחר או מרכזי נתונים.
סינגפור היא ללא ספק שוק שבו מגזר המלון הוא השולט, מגרה את הצמיחה של שאינם למגורים. על פי תחזיות כלכליות וסטטיסטיות, העיר הזאת תמשיך למשוך בעיקר חלקים אחרים ויעדי שוק שונים.

העסקאות עלו לרמה מסחררת באזור הדלתא של נהר הפנינה. שלושת החודשים הראשונים של שנת 2019 התאפיינו בעלייה של 32% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, עם גידול של כ -1.5 מיליארד דולר. ההתפתחות החזקה מובטחת על ידי חברות חדשות וצעירים שביקשו לחיות "חוויה אלטרנטיבית" החליטו להשקיע (אפילו בהסכמי שכירות).

 כוחו של אזור זה הוא התוכנית שמטרתה לשפר את אזורי הפריפריה של הבירה, ללא כל הבחנה. כל אזור חייב להיות משוערך מאוד באמצעות אמצעים שיפוץ.
בין הפרויקטים הממשלתיים השונים אנו מזהים את תוכנית פרויקטים מרכזיים 2019 במטרה לאסוף השקעות של 500 מיליון דולר המיועדים לתשתיות חדשות בעלות אופי מסחרי, מגורים וקמעונאי בערים.

אפילו יפן מגינה על עצמה היטב, גם אם לא באותה מקצבים כמו עמים אחרים. למעשה, על פי סקרים שונים סביר מאוד כי המשקיעים ממדינות שכנות להפוך את החיסכון שלהם להתכנס בשוק זה, וזה בהחלט מוגבל יותר מבחינת גודל אבל גם יציב במיוחד.

 איך נוכל אפילו לא להזכיר את הונג קונג? למרות שחוו אי-ודאויות ממשלתיות שונות, שנשפכו אז לכלכלת המדינה, מתעוררת כיום התחדשות אמיתית של הביקושים באזור זה, מחכה לתכנית חדשה, אך מכוונת כלפי בנייני מגורים ומשרדים.
אחרון חביב הוא מסגרת הנדל"ן המתעוררים בווייטנאם, משובץ עם 2.8 מיליארד דולר טוב השקעות זרות ישירות.

עלייה על בסיס חודשי, מתחילת 2019 ב -10%. למעשה, המגזר שלנו הוא הנהג החשוב ביותר של הכלכלה הווייטנאמית כולה.

מה לומר, נראה כי 2019 היא שנת המזל עבור אסיה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB