עליית המחירים המהירה ביותר באירופה: זה מה שקורה הלבנה הסלובנית

בכל רחבי אירופה, נראה כי יש בום כללי עניין בשוק הנדל"ן. מאז המילניום הפכו לחלק פעיל של המערכת הזו, כמעט כל מדינות היבשת האירופית נפגעו על ידי "גל חיובי במונחים כלכליים-כלכליים.

בין המגזרים השונים שנכללו במהפכה זו, תפקיד הנהיגה היה אחד הנדל"ן. אומה שהצליחה להתגלות דווקא בתחום זה, בתקופה האחרונה, היתה סלובניה, עם עצמאותה שהושגה ב -1991, הצטרפה סלובניה לאיחוד האירופי ולנאט"ו, עם נטייה חזקה כלפי שווקים זרים ובכל תחום.

למעשה, השוק הלבני הסלובני ראה צמיחה מעריכית במחירי הבתים, המהיר ביותר באירופה. עם זאת, העליות החדות, במקום להרתיע משקיעים פוטנציאליים, הגבירו את כושר הקנייה שלהם, מפתיעים ומפצים כל מיני תחזיות כלכליות וחברתיות.

המדד הלאומי של מחירי הדירות עלה באחוזים במונחים של 15.5% כבר ברבעון האחרון של השנה שעברה. באותה תקופה, המדינות השכנות לא עלה על 4%. ליתר דיוק, בעיר הבירה, Ljubljana, מדד מחירי הבתים, אלא גם עבור דירות של הבנייה הישנה, גדל ב 9%, ואילו בשאר הארץ ב -10%.

עסקאות ירדו, אך היקף הפיצול בשוק הנדל"ן גדל. משקיעים יותר ויותר להחליט הבריכה המשאבים שלהם לבנים סלובנית.

הירידה בעסקאות נובעת רק מחוסר היצע, שנבע דווקא מדרישה חזקה שמגיעה לרמות היסטוריות גבוהות ביותר.כדי לתקן בעיה זו, קרנות ממשלתיות הוקצו בדיוק כדי לקדם את שוק הנדל"ן הסלובני, דרך (2025) של 16 אלף יחידות דיור.

שיעורי הריבית הם גם מקבל נמוך יותר ערבויות זה, כמו זה קל להבין, הם עודדו משקיעים צעירים כדי להאפיל על האפשרות של חתימה על חוזה שכירות, לטובת יתרון של מכירה.

כמו כן יש לזכור כי מאז 2003, את האפשרות של רכישת נכס כבר פתוח לזרים, ללא הגבלות על אזרחי האיחוד האירופי.

גם את הערך של דיור בבנייה עלה בחדות, בממוצע של 10%, הודות לצמיחה הכללית של סלובניה. המשק איתן ונפתח לאחרונה לשוק הבינלאומי. גם הסיכויים לשנים הבאות נראים יותר אופטימיים: עד 2020 צפוי גידול יציב ברמות גבוהות.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB