שנה חדשה, מטרות חדשות: שוק הנדל"ן הספרדי הממריא

2019 נחנך באופן נרחב, הן מבחינה כלכלית, פוליטית והן מבחינה חברתית, בכל מדינות העולם. כמו תמיד, בחצות הלילה מסמן את הסוף ובאותה עת את תחילתו של דף חדש שיכתוב, כוונות טובות "טובות" צריך להמריא.
זה לא תמיד המקרה, אבל, רק השנה, נראה כי היה לטובת מדינה מסוימת, כי נראה שמרה על מטרותיה בשנת 2018. אנחנו מדברים על ספרד! התשואה שהושגה רק בחלק הראשון של השנה בשוק הנדל"ן הייתה 11.3%. דמות שחרגה מכל הציפיות.
תוצאה זו תלויה בעיקר בשני גורמים: הכנסה ברוטו ברוטו ורווחי הון. לאחר ההתמוטטות שציינה את שוק הנדל"ן הספרדי ב -2012, אשר פגע בתחתית עם 12%, המצב התהפך ממש, והוביל את ספרד לדרך ורודה.
כדי לסייע בום זה במכירות היה ללא ספק ברמה נמוכה מאוד של שיעורי המשכנתא, אשר נותר מוגבל ל -2%. עוד חדשות טובות למשקיעים שרוצים לקנות נכס בארץ הזאת כל כך חם, עם נתונים אלה, אפילו יותר מסבירת פנים.
אבל יש חידוש שלישי באמת פנטסטי עבור קונים פוטנציאליים של לבנים ספרדית. מחירי הנכסים נותרו נמוכים מאלה של לפני עשר שנים. מה שאומר תרומה הון גדול יותר במדינה הזאת, את המהירות של מחזור הכלכלה ומעל הכל רבים, השקעות רבות במגזר הנדל"ן הספרדי.
למרות הכלכלנים אינם מסוגלים לבצע בינוני עד ארוך טווח תחזיות השוק הספרדי, רצוי לנצל הזדמנות זו כדי להמריא, לטובת יותר מתמיד אלה המעוניינים לקנות נכס בספרד. בתוך עשר שנים ניצחה ספרד את כל המדינות האירופיות העיקריות, בשל המשבר ורמת התחרותיות הגבוהה, נאלצו להגדיל את הריבית, את מחירי הנכסים עצמם או להגביל את היתרונות עבור הרוכשים, כל אלה נועדו להבטיח התאוששות כלכלית מהירה.
העלייה המשמעותית ביותר במחירי הנכסים נרשמה בשוודיה (78%), לוקסמבורג (53%), גרמניה (40%) ובריטניה בשל Brexit (38%). ספרד במקום זאת סוגרת את הטבלה עם נחמד -17%! באופן לא מפתיע, בשוק הנדל"ן הספרדי יש גם תשואות גבוהות יותר מאשר ערים אירופיות רבות אחרות.
 בפרט, ברצלונה יש תשואה השכירות הגבוהה ביותר באירופה, בעוד מדריד ו ולנסיה ממוקמים בהתאמה במקום הרביעי והחמישי עם תוצאות של רומא ואמסטרדם.
 אותו נדל"ן קנייה ומכירה של עסקים הולך וגדל, עם למעלה מ -100 אלף נכסים שנרכשו על ידי זרים ו 475,000 על ידי ספרדית עצמם.
אבל זה לא הכל.
 גם הכלכלה בכלל עושה צעדים גדולים! האבטלה ירדה ל -15%, התמ"ג הוא אחד החזקים והיציבים ביותר באירופה עם הציפיות ל 2019 מעל 3%!
מה לומר, מהפכה אמיתית הנדל"ן!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB