למותרות אמיתיות בנדל"ן יש שני שמות: ברלין ופרנקפורט!

כרגע זו עובדה: כשמדובר בתחרות אמיתית, בכל התחומים, כבר לא המדינות האינדיבידואליות הן גיבורי האתגרים, אלא הערים הגדולות. לאחרונים מטרה אחת: לשפר עד כדי היכולת לנתב לקוחות פוטנציאליים, לשנות את עקומת הביקוש ביחס למתחרים אחרים. בין אם מדובר בהשקעות שמטרתן לשפר את התשתית, את איכות החיים או ליצור הזדמנויות חדשות, המטרה היא פשוטה: לצאת.

אלמנט המדגיש עוד יותר את האופן בו מטרופולין משתנה ומתפתח בצורה חיובית, ניתן על ידי עליית המחירים בשוק הנדל"ן. באופן מובהק, תופעה זו היא סימן להתעניינות רבה מצד המשקיעים בהצעה מקומית המתבססת יותר ויותר על צרכיהם.

בין הנציגים הטובים ביותר של תופעה זו, באירופה בולטות שתי ערים: ברלין ופרנקפורט. המלכות 'הגרמניות' ראו את מחירי הנדל"ן עולים ב -12% במגזר היוקרה. מה שמפתיע הוא קהל היעד. למעשה, בדרך כלל שוק היוקרה נותר אחד הבודדים שנשארים יציבים מבחינת מחירים, בהתחשב בעובדה שמדובר במגזר שהוא כל כך סלקטיבי (מכיוון שהוא מנותק לחלוטין מטווחי מחירים אחרים), שלפני כן, הוא אף פעם לא מרגיש תקופות קריטיות .

הצורך לפיכך להתייקר עם עליית המחירים המוקצים לנכסי יוקרה נובעת מהבקשה הניכרת והדחופה יותר ויותר להיות מסוגלת להתאים נכס בעל הון p, ולהשקיע משאבים כספיים שאינם כה קטנים!

המחקר האחרון בנושא נערך בקנה מידה עולמי. ברלין מייצגת את הניתוק הגבוה ביותר (מבחינת מחירים) בהשוואה לכל שאר הערים בדירוג, עם עלייה שנתית של 13%. מצב דומה, גם אם בקצב איטי יותר, הוא זה שנמצא בפרנקפורט, שם מחירי הבתים ההיסטוריים (המבוקשים ביותר במנועי חיפוש נדל"ן), עלו ב -9% בהשוואה לשנה שעברה, וב -15% לעומת 2017.

בקנה מידה אירופי מגמת המחירים (חיובית תמיד) נתמכת גם במציאויות מפורסמות אחרות, הן בעולם הנדל"ן אך גם מבחינה היסטורית-תרבותית.

אדינבורו עולה ל -4.5 נקודות אחוז יותר מאשר בשנת 2018; ואז אנו מוצאים את ז'נבה עם +6 שלה, מדריד בממוצע עם מרבית מדינות אירופה מגנה על עצמה עם 5 נקודות אחוז, באותה צורה כמו פריז האלגנטית.
במקומות האחרונים (אפשר לומר אחרון), ציריך (+4), ודולקיס בפונדו, בירת האופנה מגיחה: מילאנו.

בחזית האסיאתית, לעומת זאת, ההופעות מהירות יותר, מבחינת שינויים בהשוואה לשנים קודמות, אך לא כל כך חריגות מבחינת התוצאות שהתקבלו.
בייג'ינג וגואנגג'ואו, עם עלייה של 4.5 ו -2.7% בהתאמה, ראו איחוד מחירים במחצית הראשונה של השנה הנוכחית.

אחרון חביב הוא שוק הנדל"ן בסינגפור, אשר ראה כמה מהעסקאות החשובות ביותר באזור.

מה לומר, נראה שאפילו שוק היוקרה מתחיל להשתנות, תמיד חיובי כמובן!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB