שוק הנדל "ן האיטלקי: גידול או ירידה בחזרה?

2017 לא היה שנה מזדמנים, במיוחד עבור איטליה ובעיקר עבור שוק הנדל"ן. בתקופה זו למעשה המשק כולו היה קורבן של המשבר העולמי, אך מגזר אחד שלנו הגיע לרמה הגבוהה ביותר.

העסקאות המדהימות והמהירות הכלכלית שניתנו לנוכחותם של משקיעים רבים, ומעל לכל מחו"ל, הגדילו את המערכת האיטלקית כולה, והעניקו לה יתרון אופטימלי.

למרבה הצער, בשנה שלאחר מכן, נרשמה נסיגה, בשל גורמים רבים שעדיין נראה לא נטשו לחלוטין את חצי האי האיטלקי.
למעשה, בשנת 2018 עסקאות נדל"ן ירד בכ 22%, מכה נמוכה לעומת המצב הכללי באיחוד האירופי.

מדוע איטליה תמיד נוסעת נגד המדינה הנוכחית?
בואו ננתח את המצב ביחד.

אנחנו יכולים לזהות בעיקר שני יסודות בעלי חשיבות בסיסית. הראשונה ניתנת על ידי אי ודאות פוליטית, אשר עדיין נמשכת המגף והוביל לעלייה מעריכית של התפשטות לרמות מעריכי, בנוסף האטה מתמשכת של האפשרות של גישה להלוואות רבות.

  אלמנט זה לא צריך לזלזל, בהתחשב בכך שוק הנדל"ן האיטלקי קשורה קשר הדוק ומקושרים הלוואות בנקאיות, ועל הגידול בתנודתיות של אותם שווקים, יש משקל חשוב. למרבה הצער, רוב המשקיעים הזרים החליטו לבחור במקומות אחרים.

הגורם השני שבמקום לשים את הכלכלה האיטלקית מערכת הנדל"ן בקושי, גם אם בצורה הרבה יותר קטנה, היה מחסור בחומרי גלם, במילים אחרות של הנדל"ן. במונחים רחבים, 2018 לא היתה שנה שלילית לחלוטין, אבל השוק התמקד רק במרכזים מסוימים, על חשבון אחרים. מילאנו היה בירת הנדל"ן, ואחריו רומא. מקטעים יציבים, אך עדיין מכוונים לכיוון הטיפולוגיה המדויקת של המציאות: עירונית.

מה צפוי עבור 2019?

אי ודאות ופיצול הם שני מאפיינים שלא נראה שהם רוצים לעזוב את איטליה, אבל יש גם סיבות חוקיות להיות תקווה. המגזרים העיקריים שיסייעו לצמיחת שוק הנדל"ן הם לוגיסטיקה וקמעונאית.

2019 נחנך ללא ציפיות רבות, עם חשש כי שלב של קיפאון ולאחר מכן רגרסיה עשוי להגיע. התקווה מופקדת על בירות זרות, הנובעות מחובבי התרבות האיטלקית ודו-קיום של מספר רב של מציאות מגוונות ומיוחדות, ימשיכו לחדור ל"בליה איטליה ".

 יש לקוות, בנוסף, כי המערכת תוכל לעלות שוב הודות לייעול המערכת הבנקאית החנקנית מדי ומשפיעה על כל הענפים הכלכליים השונים.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB