שוק הנדל"ן בעומאן: הלידה מחדש

הכלכלה הזוכה של מדינה היא קבוצה של מספר רב של מגזרים היוצרים ערך בקרבם, עד כדי כך שהארץ עדיפה מבחינת התפוקה בהשוואה לאחרים. בפרט, זה קורה לעתים קרובות כי זה מגזר כי הוא נוהג אחרים. הגיבור של "גל אופטימיות מבחינה כלכלית וכלכלית הוא מדינת עומאן.

 זוהי שנת הלידה מחדש לא רק במונחים של פריון, אלא בעיקר בכל הנוגע למספר חוזי המכירה שנכנסו לשוק הנדל"ן. לאחר ההשפעה קשורה לעליית מחיר הנפט, אשר הציג עושר ניכר בארץ, הזדמנויות מעניינות מאוד נוצרו במקביל אשר, בתורו, הגדילו את מספר קונים רכוש. אנשים צעירים ומבוגרים נשפכו כאן, במצב ייחודי מסוגו, שראה עלייה חזקה בשיעורי התעסוקה, ובדרך כלל בשיעורים דמוגרפיים.

התמ"ג בתורו עלה ב -10% בהשוואה לסוף שנת 2018, הודות להפקת הגז הטבעי החזקה והמתמשכת בתחום החזן.
למרות הביקוש עדיין מתון לגבי החיפוש אחר לינה, זה בדרך כלל ניתן לזהות פעילויות שונות להקל ולעודד את התנאי של חוזי רכישה למגורים. היציבות של מחירי הנכסים ללא ספק עודדה משקיעים שהחליטו להתכנס במשאבים שלהם בשוק מפוצל מאוד.

ב -12 החודשים האחרונים כל subarkets מגורים שמרו על רמה סבירה של הדבקות בביקוש, מביא את הרוב המכריע של הקונים לבירה של עומאן, אפילו מוכנים לשלם סכומים אסטרונומיים כדי לתפוס נכס בארץ זו בברכה.

מקומות המגורים המבוקשים ביותר הם אלה הנמצאים במיקומים הפעילים ביותר מכל נקודות המבט. בערים האחרות, לעומת זאת, נרשמו ירידות, אך רק עבור מגזר היוקרה. עבור האחרים, למעשה, מחזיקי התיק הם תמיד ורק את Millennials הצעירים, אשר, למרות שאין לה כספים מיוחדים, עדיין מצליחים להשקיע.

 דמי השכירות הופכים פחות ופחות מעניינים, בעוד לכידת שוק הנדל"ן בעומאן הוא בדיוק חוזה הרכישה של הנכס.

תקנות רגולטוריות חדשות יש גם הציג כי יכול לייעל ולעודד את שוק הנדל"ן, מכוח רכישה של נדל"ן באמצעות הכנסת הון זר במדינה.
הדינמיקה הנוכחית של השוק היא חיובית יותר, וכנראה, על פי ממצאי המפעלים הכלכליים-כלכליים העיקריים, המגזר ימשיך לצמוח הן מבחינה מגוונת והן מבחינה כמותית.

הוא קיווה כי העם הזה יכול להמשיך בדרך זו, בתחילה מפותל אבל פוטנציאל מלא הזדמנויות גדולות הן עבור המדינה עצמה, אלא גם עבור הקונים המחליטים להיות חלק פעיל של תהליך זה נהדר של המודרניזציה של המגזר.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB