GST ישן או רפורמה חדשה? מה קורה בשוק הנדל"ן ההודי

31 מרס 2019 אולי נראה כמו תאריך כמו רבים אחרים, כמעט חסר חשיבות. אבל אם נכלול את היום בהקשר של שוק הנדל"ן ההודי, נבין כי במקום זה מייצג קו פרשת מים אמיתי. עבור בנייני מגורים לא הושלמה, עד תאריך זה יהיה חובה לבחור בין GST הישן (שירות) לבין המשטר החדש, עם שיעור נמוך יותר, אבל לא זיכוי מס. תוכנית זו יצרה אפקט מפתיע באמת מפתיע: גמישות רבה יותר בשוק הנדל"ן.

גם המגזר התעשייתי בירך על אפשרות זו, שעלינו לזכור שיש לממש אותה במסגרת זמן שנקבעה מראש, ואם לא יהיו תוצאות חיוביות מבחינת השלמת הפרויקט, יבוצעו תעריפים חדשים.
שיפור זה, שנבע מאפשרות הבחירה בין שני פתרונות שונים, מובטח ללא ספק, בטווח הבינוני-ארוך, על-ידי חיסול מיידי של הבעיות התפעוליות השונות באמצעות ניתוח מיידי מראש.

באופן ספציפי, יזמי נדל"ן אשר בוחרים את שיעורי ה- GST החדש יהיה מחויב באופן יחסי להפוך את האשראי הנכנס שלהם. כמו כן, על פי מה שציין הכלכלנים, הורדת הריבית תעודד את אמון הלקוחות על ידי יצירת יחסי נאמנות קרובים בין הביקוש לאספקה, דבר שיוביל כמובן לתגובת שרשרת שתגמור עם הגידול במכירות. מה אם המחירים צריכים להגדיל במקום? שוב, הממשלה ההודית נראית אופטימית במיוחד. אם אכן ייווצר מצב דומה, בשל מבנה המס החדש, תתחייב הרשות הלאומית למלכ"ר לבחון את הנושא.

אחרים סבורים כי פתרון זה לא יכול לסייע למגזר, שכן בעוד במספר פרויקטים מתמשכים תשלום אחד ורצוף עבור מסים היה צפוי בשיעורים של שנים קודמות, ברמה המעשית החלטה זו יכולה להוכיח אשליה כמו שיעורי חדשים כן עניין, הרבה יותר אטרקטיבי כמו נמוך יותר מאשר הקודם, הם היו להעביר ולהמיר פרויקטים קיימים, מה שהופך הפסד משמעותי של הון בענף הבנייה.

אז איך העתיד מחפש את הארץ הזאת?

אין ספק, הודו גדלה מאוד בכל המובנים בשנים האחרונות. ברמה הכלכלית, הפוליטית והחברתית. הצורך לפתוח לדינמיקה בינלאומית היה ללא ספק המפתח לוולטה, שאיפשר למדינה הזאת להתאושש ולפדות את עצמה לאחר כל כך הרבה שנים של משבר. עזרה משמעותית ניתנה על ידי משקיעים זרים אשר, לראות קרקע פורייה שבה הם יכולים להשתיל פרויקטים הנדל"ן, החליט להיות חלק פעיל של הכלכלה ההודית, המניבים עלייה ניכרת התמ"ג הלאומי.

עלות נמוכה של העבודה בכלל החיים במדינה זו, למשוך את תשומת הלב מעל כל המערב, אשר בשנים האחרונות לא בזבז זמן יצירת משרדים לוויינים באומה זו.
זה נראה כמו שנה בהירה עבור הודו, אז כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לתת לו מזל טוב!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB