נגישות פנים: הבעיה ממשיכה להתקיים בקליפורניה

לעתים קרובות, כאשר אנו רוצים לקחת שוק מסוים, סף הגישה המינימלי מיוצג על ידי המחירים הממוצעים הקיימים בתוכו. אם, לפני כן, אינך נהנה מדרישות המינימום מבחינה כספית, אי אפשר להתמודד עם ההצעה הזמינה.

בקליפורניה המחיר הממוצע של בתים הגיע לכ- 608,660 $ ברבעון השני. המשמעות היא שמחירים גבוהים כאלה אינם מבטיחים ריביות נמוכות, מה שמקטין עוד יותר את יכולתם של הקליפורנים עצמם לרכוש נכס ברבעון השני של 2019.

אחוז הקונים שיכול היה להרשות לעצמם לרכוש נכס בקליפורניה ירד ל -30%. ערך ראוי לציון, שעובר לערער ולעקוף משמעותית את המשקיעים הפוטנציאליים.

ברור שרמת הנגישות משתנה בהתאם לאזורים שנלקחו בחשבון. אך באופן כללי, הקריסה בהשוואה לשנה שעברה של התיק הדרוש בכדי להיות מסוגל להתאים נכס היא סימפטומטית.

בשנת 2018, הכנסה שנתית מינימלית של 100,000 דולר הספיקה יותר מכדי להרשות לעצמה רכישה של נכס סטנדרטי. עם זאת, נכון לעכשיו, כמו שאמרנו קודם, המחירים שילשו יותר משליש. אם היינו חושבים במונחים של אגרות חודשיות, הנתונים היו בסביבות 3,000 $ בשיעור קבוע למשך כ -30 שנה, עם מקדמה היפותטית של 20% וריבית (בממוצע) של 4%.

אפילו עבור בתים משותפים ובתים עירוניים הנגישות צנחה לרמות מופרזות.
אז מהן נקודות המפתח מבחינת הכלכלה שצפויות להתממש בחלק השני של שנת 2019.

• סבירות הדיור בר השגה תשתפר ככל הנראה ב 42 מחוזות, למרות הנוחות היא תישאר שטוחה

• באזור סן פרנסיסקו, האמינות כבר השתפרה מאז הרבעון השני של 2018 בכל מחוז. בהתחשב בכך שסן פרנסיסקו היא האזור הכי פחות כלכלי, רק 17% מהמשפחות יכולות לקנות בית עם מחיר ממוצע של 1,700,000 דולר.

• דרום קליפורניה תשתפר גם היא עם מחוז אורנג 'ומחוז סן ברנרדינו (25 ו -50 נקודות אחוז בהתאמה)

• המחוזות מונו (15 אחוז), סן פרנסיסקו (17 אחוז), סנטה קרוז (17 אחוז) וסן מטאו (18 אחוז) נותרות האזורים הזולים ביותר במדינה, אך עדיין עשירים יותר מבחינת ההזדמנויות והמגוון.

המצב מתברר אפוא מגוון במיוחד, אך דבר אינו מגביל את התקוות להתאוששות ראויה לציון בחודשים הקרובים. המגבלות נובעות מהביקוש המופרז של הביקוש העקבי יותר ויותר, העונה על "הצעה שכנראה נוטה לעלות ברמה, נוכח נוכחות תשתיות ועושר טריטוריאלי מתקדם יותר ויותר. אנו גם זוכרים שקליפורניה הייתה ועודנה אחד האזורים הפופולריים ביותר בתחום הפאר.

 אז, משקיעים יקרים, אם אתם רוצים להתעמק בנדל"ן בקליפורניה, דעו להתמודד עם מציאות עשירה אך יחד עם זאת יוצאת דופן!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB