נדל"ן ואי ודאות פוליטית: זה מה שקורה באירופה

מדי שנה, ישנם מספר דיווחים על שוק הנדל"ן האירופי. על פי הממצאים האחרונים, נראה כי תקופה זו אינה משגשגת במיוחד עבור אירופה וכי גל של חוסר ביטחון וחוסר ודאות בקרב המשקיעים התלקח.
למרות שמדינות מסוימות, כמו איטליה, מסוגלות לשמור על מגמות מכירות גבוהות למדי, ככלל האקלים הפוליטי והיחסים הבין-לאומיים בין המדינות השונות, הן נקודות התורפה שחלוף עם הזמן את המתחים השונים כלכלה.
אבל מה היו הגורמים העיקריים לסגר זה?

יחד עם חוסר היציבות הפוליטית הכללית, גם עליית הריבית היא גורם מכריע למשקיעים בתהליך בחירת המקום וסוג הנכס. הפסימיות הרווחת הורגשה במיוחד במדינות בהן יש כיום מעט אקלים גיאופוליטי מעודד.
בין הרשימה האינסופית כמעט, אנו ללא ספק מזהה את אנגליה, אשר, כקורבן של Brexit, ראה כל נקודת רווח נופל, במיוחד לבנים אנגלית.
גורם נוסף שהביא בעיות בתחום זה הוא נוכחותם של הון זר עצום, במיוחד באסיה, אשר צמצמו במידה ניכרת את הבחירה הקיימת בשוק של נכסים שונים. בין העמים שנראים זרים מחריטה קריטית זו, אנו מזהים את המקום הראשון בפורטוגל, שנלכד על ידי ליסבון שזכה בלב המשקיעים בזכות היציבות הפוליטית שהיא נהנית ואיכות החיים הגבוהה.

 בעקבות ערי ברלין, דבלין, פרנקפורט ומדריד, אשר כדי להגן על עצמם מפני בום זה של חוסר אמון כללי הלבנה האירופית, יישמו את האסטרטגיה שמטרתה להגדיל את מחירי הנדל"ן, במיוחד בשוק היוקרה מגורים (6%).
הצמיחה הצפויה לאירופה נראית חלשה יותר בהשוואה לשנה שעברה, מוכתמת על ידי שוק נדל"ן משגשג ובעיקר בשינוי מתמיד. גם זמני המכירות גדלים בהשוואה לשנים קודמות. בית נשאר בשוק במשך יותר מ 140 ימים בערים הגדולות, בעוד 160 ימים הוא המספר המאפיין את עיריות קטנות יותר.
ככלל, ידוע כי כאשר בוחנים את המשתנים המשפיעים על הגורמים המאפיינים את שוק הנדל"ן, אין ספק שאיננו יכולים להזניח אלמנטים מסוימים. בין אלה יש צורך להזכיר את רמת המודרניזציה של המבנים.

בשנים האחרונות שופצו ושופצו מבנים רבים. בפרט, את הצרכים של המשקיעים השתנו, והם כרגע בוחרים קטן אבל חכם וירוק בתים. אבל זכויות אלה, כמו גם לרמוז על הגידול בעלויות הקשורות לרכישת המבנים עצמם, צריך זמן ליישם.
 ואם הנמר המזרחי לא יפסיק את המהירות שלו לחדשנות, במקרה הזה לא ניתן לומר אותו דבר ביבשת אירופה, שהיתה זקנה ומרוכזת בהיסטוריה, עם מורשת תרבותית היסטורית שיש להגן עליה. הוא קיווה כי ההיסטוריה, התרבות ואת הצורך להגן על המסורת אינם נטל כבד מדי לא לאפשר לאירופה להתקדם בשוק הנדל"ן.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB