נדל"ן ועיר חכמה: נישואים מושלמים

הכרח החוזר בחיי היומיום שלנו הוא זה שקשור לצורך להפוך את הכל ל"חכם ". אנחנו תמיד מחפשים משהו שהוא אינטליגנטי, כדי להיות מסוגל לעזור לכל אחד בכל רמה.
אפילו בהקשר בו אנו חיים, אנו חשים צורך להאיץ ולכבד פרמטרים בר קיימא מסוימים. תופעת גרטה תונברג פופולרית מאוד, חוזרת לתרבות שלנו. ובכן, היום נדבר על איך הקונספט של עיר חכמה קשור למגרש הכפול עם זה של שוק הנדל"ן.

אבל נתחיל מהקונספט העיקרי: עיר חכמה. מה המשמעות?
ההגדרה שקבעה ועדת העיר החכמה האירופית היא הבאה:
היא קבוצה של אסטרטגיות תכנון עירוניות שמטרתן לייעל ולחדש את השירותים הציבוריים כדי לקשר בין התשתיות הפיזיות של הערים "לבין ההון האנושי, האינטלקטואלי והחברתי של אלה שגרים בה.
כדי לפשט את הרעיון, אנו יכולים לומר שמדובר בפרויקט שאפתני של פיתוח דיור למגורים, המכוון לשיפור התנאים של אנשים עם פעולות בר-קיימא.

מכאן קל להבין את הרלוונטיות בתחום זה בתחום הנדל"ן. והיו כמה פרויקטים שקודמו הן על ידי קהילות על-לאומיות והן על ידי מדינות בודדות, שנועדו בדיוק לחזק את הקשר הזה.
קחו למשל את חצי האי האיטלקי. בשנת 2015 נחנך עסק אמיתי עם מטרה אחת: לפתח מחדש בתים היסטוריים קיימים בטכנולוגיות חדשות ולהפוך אותם לנגישים יותר.

 המטרה היא לא רק ליצור נפחים חדשים, אלא להחליף את אלה שכבר קיימים בשוק מבחינת ההזדמנויות עבור קונים חדשים. בטיחות, איכות ודבקות בצרכי האזרחים. אלה העמודים עליהם מתבססת המדיניות החדשה על בסיס הקמת מבנים חדשים.

אבל עד כמה המהפך הזה משפיע על השוק? מאוד, בהתחשב בכך שיש מעט מציאויות שלא דבקו בפרויקט הזה כל כך מאתגר אך גם מלא הזדמנויות.
הבתים החכמים למעשה, ולכן הערים החכמות מבטיחות שיפור קיצוני באיכות החיים והדיור, מבלי לפגוע במורשת האמנותית, התרבותית והנוף.

אחד הפחדים העיקריים, למעשה, כאשר פרויקטים אלה מאומצים, הוא בדיוק ההרס של המורשת התרבותית או היופי המקומי. ובכן, תשומת הלב לקיימות היא המפתח המאפשר לתוכניות פיתוח מחדש אלה לפעול בשלווה מוחלטת.
הפרדוקס החיובי של ערים חכמות הוא אפוא להיות עשיר בערכים מוספים אך גם נגיש ונוח. האם ידעתם, למעשה, כי אזרח של עיר חכמה 'סובל' יוקר מחייה נמוך משמעותית בהשוואה למציאות '' סטנדרטית '?

זה מאפשר גם להאיץ את תהליך המהפכה החכמה. בואו נחשוב על ברזיל. בתוך מספר שנים מדברים על גידול של 40,000 תושבים בעיר שהומרו למצב הרוח החכם. דמות מופרז שמבשר טוב כמו גם משקף.

מה לומר, יש לקוות שהשילוב של נדל"ן - עיר חכמה יכול לסבול לאורך זמן, ולהפוך לחובה לכל המציאות העירונית.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB