כשאפילו פלח היוקרה נכנס למשבר: החדשות האחרונות

כאשר אנו מתייחסים לקטע היוקרה, אנו יכולים לחשוב על הכל, למעט מילה אחת: משבר. כידוע, המשקיעים העיקריים שמתממשקים עם מציאות זו, נראה שלעולם אין להם רגעים קריטיים, בהתחשב בסוג היעד עצמו.
ובכל זאת, המציאות לא תמיד תואמת את הדמיון הקולקטיבי.

על פי הדיווח האחרון של Prime Global Cities העוסק במעקב אחר שטף מחירי שוק היוקרה למגורים בסביבות 46 מדינות, מהשנה שעברה ועד יוני 2019, המחירים עלו באופן אקספוננציאלי בשוק היוקרה, ביצוע דוכן באותו סקטור.

בין הערים השונות שנבדקו, ברלין נמצאת בראש, עם צמיחה שנתית גבוהה מתמיד, ואחריה פרנקפורט, עם זאת, תמיד שומרת על מחירים תחרותיים בהתאם לממוצע האירופי. 35 הערים המובילות בדירוג דיווחו על צמיחת מחירים של 78% בהשוואה לשנים קודמות. מבין הנותרים, במקום זאת, הם מראים ירידה, כולל איסטנבול (-9%) וונקובר (-13%).

יש שש ערים אירופיות ששולטות בעשירייה הראשונה. בין אלה עלינו להזכיר את פריז ומדריד, שעוקבים אחר מגמה דומה, בדיוק 5 ו 5.2 נקודות אחוז. הווריאציות הקיימות ניתנות על ידי נוכחות של מציאויות שונות במחוזות השונים.

בפירוט:

במדריד, אזורים כמו צ'אמרי ומחוזות משניים, מתפתחות תוצאות מפתיעות באמת. בפריס עובר ה- Rive Gauche, ובמיוחד הרובע השישי והרביעי, על מנת להתאושש, לאחר שהיה עד לעלייה של 11% במחירים החל משנת 2017.

בסין במקום זאת העיר המרכזית הפותחת את הדירוג היא בייג'ינג, עם 4.5 נקודות אחוז יותר לעומת השנה שעברה. מיד אחריה נמצאת גואנגג'ואו (2.7%) עם אופטימיות בנדל"ן המשתולל באמת.

נראה כי הונג קונג, למרות אימוץ פרויקטים חדשים של תשתית, לרבות ברמה חוצה גבולות, לא עברה צמיחה של ממש מבחינת המחירים. זה נובע ככל הנראה מחוסר היציבות הפוליטית הנוכחית המאפשרת, לא מעט, את נדל"ן היוקרה.

אפילו סינגפור אינה מסוגלת לצאת כמו שהיא הייתה יכולה ויכולה, גם אם בחודשים האחרונים נחתם מספר גדול של חוזי רכישה ומכירה. אך לא די בכדי להיות ראויים לאזכור.

לסיכום, נראה כי המצב מגוון מאוד אך יחד עם זאת לא יציב. אזורים מסוימים, למרות שיש להם אפשרות להטיל מחירים גבוהים יותר, נאבקים למצוא ביקוש משכנע, ככל הנראה בגלל תחושת אמון נמוכה בשוק הנדל"ן. עם זאת, בנסיבות אחרות, דווקא המחסור באלמנטים כה חזקים, כמו הימצאות מוקדי המשקיעים הם אלה שמובילים אותם לשנות את מסלולם.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB