הבחירה של מאפיינים: כי המיקום משפיע כל כך הרבה לקשישים
המיקום של נכס בדרך כלל נראה שיש שתי אפשרויות עיקריות: לבחור את האזורים הפעילים ביותר במרכז העיר, או אלה הפריפריה. אחרת, בהתייחסות לאופי המקום, משקיעים פוטנציאליים מכוונים את החלטותיהם מכוח הקרבה - המרחק מהים או מן ההר.
אבל על פי הסקרים שדווחו על ידי הכלכלנים העיקריים, עבור קשישים שרוצים לקנות נכס או כמו בית שני או כמקום סופי כדי לבלות את שנות הפרישה שלהם בשלווה, את המיקום של הנכס הוא בעל חשיבות בסיסית.
אבל מה הם המספרים המוגבלים לבחירה זו?
יש מדברים על 56% מהמשקיעים שמנחים את בחירתם מכוח לוקליזציה. בנוסף למרכיב זה, שהוא ללא ספק בעל חשיבות בסיסית, אנו מזהים גם קריטריון נוסף: זה הנוגע לנגישות. גורם משמעותי, למעשה, נראה כי יסודי להחלטות שהוזכרו לעיל. שוק הנדל"ן תלוי בעיקר ביכולתם של המשקיעים לגשת אליו באמצעות תרומת הון ההשקעות שלהם. קשורה קשר הדוק מושג זה הוא מנוף מחיר.
היעד של קונים מבוגרים בדרך כלל נהנה מזמינות פיננסית-פיננסית רחבה, כדי להבטיח תשואה מהירה למדי במונחים של הון, ולא פחות חשוב, צמצום טווח הביקוש ההולך וגובר.
במסגרת ברורה זה ברור, רצוי לזהות את העמדות המובילות המשקיעים העתידיים לבחור ולרכוש את בית החלומות שלהם, אז איך הניתוח שלהם יכול להיות שימושי עבור מפתחים.
זה מוגדר, כי בגיל השלישי, "עולה" השוק "כפי שהוא קשה יותר ויותר להבין את הרגלי הקונים הבכירים.
בעוד שמילניאלים יותר קל להבין את נטיותיהם, בהתחשב בכך שהרבה תלוי במגמות של הרגע, עבור קשישים המצב הוא מנוגד לחלוטין.
חדשים הם למעשה הזדמנויות ונוחות שנוצרו במיוחד כדי לשפר את תנאי החיים של קבוצת גיל זו, כי נראה relive צעיר חדש.
למעשה, אם בעבר היו השטחים השקטים, הלא מזוהמים והטבעיים ביותר, תחת משקלם של המשקיעים הבכירים, הרי שהלוקליזציה כבר מרוכזת באזורים פעילים מבחינה תרבותית, וצפיפה גם בצעירים.
אין עוד את אותו מתקן קוגניטיבי בניתוח של השטח ואת המאפיין האפשרי להיבחר, כמו הצרכים של שוק היעד הזה התפתחו.
סיוע משמעותי מיוצג על ידי המוסדות המקומיים, אשר יכול להיות דוברת ערוץ האינטרסים של הקונים, מה שהופך את הביקוש יותר הומוגני יותר כדי להבטיח הנדל"ן קשוב יותר הדבקים בצורכי המשקיעים.
מגוון ויכולת עבור הארגון הם לפיכך הבסיס של שטח לאפשר לבעלי הנכס למצוא את הביקוש המושלם הצעה מגוונת יותר.
אבל על פי הסקרים שדווחו על ידי הכלכלנים העיקריים, עבור קשישים שרוצים לקנות נכס או כמו בית שני או כמקום סופי כדי לבלות את שנות הפרישה שלהם בשלווה, את המיקום של הנכס הוא בעל חשיבות בסיסית.
אבל מה הם המספרים המוגבלים לבחירה זו?
יש מדברים על 56% מהמשקיעים שמנחים את בחירתם מכוח לוקליזציה. בנוסף למרכיב זה, שהוא ללא ספק בעל חשיבות בסיסית, אנו מזהים גם קריטריון נוסף: זה הנוגע לנגישות. גורם משמעותי, למעשה, נראה כי יסודי להחלטות שהוזכרו לעיל. שוק הנדל"ן תלוי בעיקר ביכולתם של המשקיעים לגשת אליו באמצעות תרומת הון ההשקעות שלהם. קשורה קשר הדוק מושג זה הוא מנוף מחיר.
היעד של קונים מבוגרים בדרך כלל נהנה מזמינות פיננסית-פיננסית רחבה, כדי להבטיח תשואה מהירה למדי במונחים של הון, ולא פחות חשוב, צמצום טווח הביקוש ההולך וגובר.
במסגרת ברורה זה ברור, רצוי לזהות את העמדות המובילות המשקיעים העתידיים לבחור ולרכוש את בית החלומות שלהם, אז איך הניתוח שלהם יכול להיות שימושי עבור מפתחים.
זה מוגדר, כי בגיל השלישי, "עולה" השוק "כפי שהוא קשה יותר ויותר להבין את הרגלי הקונים הבכירים.
בעוד שמילניאלים יותר קל להבין את נטיותיהם, בהתחשב בכך שהרבה תלוי במגמות של הרגע, עבור קשישים המצב הוא מנוגד לחלוטין.
חדשים הם למעשה הזדמנויות ונוחות שנוצרו במיוחד כדי לשפר את תנאי החיים של קבוצת גיל זו, כי נראה relive צעיר חדש.
למעשה, אם בעבר היו השטחים השקטים, הלא מזוהמים והטבעיים ביותר, תחת משקלם של המשקיעים הבכירים, הרי שהלוקליזציה כבר מרוכזת באזורים פעילים מבחינה תרבותית, וצפיפה גם בצעירים.
אין עוד את אותו מתקן קוגניטיבי בניתוח של השטח ואת המאפיין האפשרי להיבחר, כמו הצרכים של שוק היעד הזה התפתחו.
סיוע משמעותי מיוצג על ידי המוסדות המקומיים, אשר יכול להיות דוברת ערוץ האינטרסים של הקונים, מה שהופך את הביקוש יותר הומוגני יותר כדי להבטיח הנדל"ן קשוב יותר הדבקים בצורכי המשקיעים.
מגוון ויכולת עבור הארגון הם לפיכך הבסיס של שטח לאפשר לבעלי הנכס למצוא את הביקוש המושלם הצעה מגוונת יותר.