טכנולוגיות חדשות כדי להפוך את הבית שלך חכם באמת: את החדשות האחרונות

אנחנו חיים בעידן שמבוסס על מהירות, על הטירוף היומי, על הצורך להישאר מחובר עם כולם, בכל מקום ובכל רגע של היום. אבל מעל לכל, יש לנו את המאניה לשלוט בכל דבר, אפילו מרחוק, לחפש את הדרך המהירה והנוחה ביותר לעשות זאת. בעמודות הקודמות שלנו דיברנו לעתים קרובות על "בתים חכמים" המפורסם, כלומר בתים מצוידים בטכנולוגיות המודרנית ביותר האוונגרד. אבל היום, החלטנו לחשוף מה הן מערכות אופנתי ביותר שיאפשר לך להפוך את הבית שלך חכם באמת!

מערכות אוטומציה בבית יש ממש מהפכה בדרך החיים שלנו, מאוד לפשט את הארגון וניהול של פונקציות רבות. דוגמה? היכולת לשלוט מרחוק בבתים באמצעות טלפונים חכמים ולהגדיר את החיסכון באנרגיה על מכשירים רבים הודות לשימוש ב- WiFi. למעשה, ישנם יישומים רבים זמינים על מכשירים ניידים שונים המספקים שליטה מרחוק של האורות, מיזוג אוויר, ציוד אודיו ווידאו. הכל עם מגע פשוט "".

אחד המהפכות החשובות ביותר היה דווקא של אוטומציה של מערכות חשמל ותרמיקה, כפי שהוא אפשר לנו לפקח על הצריכה ולהבין מה יכול להיות החלופות הטובות ביותר כדי למנוע בזבוז מופרז של אנרגיה.

אם אתם מעוניינים במערכות מעקב, יודעים כי הם נופלים גם בטווח של מתקנים שיכולים להפוך את הבית שלך אפילו יותר מודרני. ההנהלה באמצעות הטלפון הנייד מאפשר לך לשלוט על הטלפונים השונים הרשומים במערכת, הדירה שלך, בכל עת של יום ומעל הכל כדי להיות הודיע מיד על כל אזעקות על פולשים, שריפות הצפה.

אם אתה חלק של אחוז זה של אנשים אשר לעתים קרובות לשכוח את האורות, יודע שיש לנו פתרון שיאפשר לך יש מחשבה אחת פחות. למעשה, ישנם מכשירים לנהל את כיבוי אוטומטי של מערכת התאורה בכל פעם הבית ריק. אבל זכור, הכל ניתן להתאמה אישית הן מבחינת העוצמה, הן על ידי בחירה בחריצים הזמן שבו כדי לעבור על מכשירים לסירוגין.

לא מצאת את מפתחות הבית? אין בעיה! התקני '' ערכת הבית '' יכולים לבוא נגדך, לפתוח את הדלתות של הדירה שלך בהכרה חזותית, פקודה קולית פשוטה שנבחרה על ידך או על ידי קבלת אות ה- GPS מהטלפון שלך המודיע על חזרתך הביתה.

אם אתה גר בעיר ואתה רוצה להבטיח את המשפחה שלך לחיות בסביבה ללא מזהמים ואדים עודף, יודע שאתה יכול להתקין את המחיצות באופן אוטומטי להפעיל (אבל בעיקר בשקט) את recirculation האוויר. לכן ניתן יהיה לפתוח את החלונות באמצע החורף ולפזר את החום.

עבור אלה בר מזל מספיק כדי לחיות בסביבה הרחק ערפיח וזיהום טיפוסי של ערים גדולות, אבל לא רוצה לוותר על הנוחות הטכנולוגית, ראוי להצביע על חידוש. בדירות רבות, חלונות הותקנו כי תמיד עצמית להתאים על ידי שלט רחוק, בהתאם לתנאי מזג האוויר. גם במקרה זה אתה יכול לתכנת את שתי הפתחים עם לוח הבקרה, או להגדיר שליטה אוטומטית אם תחזית מזג האוויר מתברר לא ברור.
אז, אם אתה מעוניין גם בעל בית מודרני בהישג יד של מגע, עכשיו אתה יודע בדיוק איך להשיג את זה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB