שוק הנדל"ן בלוס אנג'לס משתנה: האיזון החסר

אנו יודעים היטב כי, בשוק בכלל, יש צורך לענות על הביקוש וההיצע באופן מושלם, על מנת להבטיח חילופים הוגנים בין הצדדים ולהנות מיתרונות מסוימים. למעשה, כדי שזה יקרה, יש יסוד בין האינטרסים שנחשפו. אבל לא תמיד יש איזון מושלם. ואכן, מצב חריג זה, הקשור לעקירה מופרזת כלפי קונים, מתגלה בקליפורניה, דווקא באחת הערים המופתיות ביותר בארצות הברית, הן לתהילה והן לייחודיות: לוס אנג'לס.
מחירי הבתים הטיפוסיים היו גבוהים פי שמונה מההכנסה הממוצעת בשנה האחרונה, וזה היה מגביל את שוק הנדל"ן כולו בטווח הארוך.

 עקב עלייה זו, לעומת זאת, תופעת הלוואי היתה כפולה: נוכחות בשוק הלבנים של "מגוון רחב של נכסים, ובמקביל, הורדת מחירים פתאומית, כדי למנוע צבירת נכסים שלא נמכרו.
מספר הדירות המוצעות למכירה בלוס אנג'לס היה 21,500, כ -30% יותר מאשר במחצית האחרונה של 2018. מספרים מופרזים, אשר, עם זאת, מעודד מאוד משקיעים חדשים, המבקשים להתאים נכס באחת הערים המפורסמות ביותר בעולם, לנצל את הקיפאון הזה כדי להסיק הרבה. מאידך גיסא, יתרונות אלה הופכים לנזק ניכר למוכרים, שנאלצים להפחית את ערך הרכישה של הנכסים, על מנת להשיג חתימה על חוזה מכירה.

 נראה כי אפקט ה "ליווי" חשש במיוחד מצד ההיצע, ובמקביל גם מפתח וולטה לעקומת הביקוש.
המכתב החיובי היחיד לשני הצדדים? הריבית על המשכנתאות ירדה וייצבה ברמה נמוכה משמעותית מאשר ב -2018. שנה דרמטית במיוחד למעשה, זה הסתיים עם רק 5,000 בתים שנמכרו בדצמבר ירידה של 20% לעומת 2017. זה היה כל כך מפחיד כדי demoralize הבעלים?
לדברי כלכלנים, בעיה שגרמה לאי-ודאות בשוק הנדל"ן בכלל, היתה החשש של המשקיעים עצמם בבעיות קבלניות לאחר שרכשו נכס.

החשש, אם כן, לחוות שלב של קיפאון, ואפילו גרוע יותר, של המיתון, יש לקדם את היוזמה על ידי הבעלים של הנדל"ן, כדי להוזיל את המחירים (אפילו פיחות בבירור את הערך של הנכס עצמו) על מנת להיות מסוגל לייעל השוק, באותו זמן, להיפטר רכוש זה לאורך זמן רק לאבד ערך, כמובן, עניין בצד הביקוש.
אנו מקווים כי מצב זה הוא עדיין נייח, שכן מאזן השוק, אם כי קשה להשיג, עדיין רצוי מכוח שוק הוגן לניהול בטווח בינוני עד ארוך.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB