המגמות החדשות של 2019? עבור הנדל"ן זה '' שרידי ''!

כמו תמיד, השנה החדשה גם חונכת מגמות חדשות, פחות או יותר משותפות. אבל דבר אחד בטוח: אנחנו תמיד סקרנים לגבי כל מה שבאופנה, אפילו רק כדי לקבל רעיונות. אנחנו ב Realigro יש הפתעה בשבילך! גילינו למעשה מה יהיו המגמות של 2019, אשר יהפכו את הבית שלך מודרני בהחלט יותר מסבירת פנים! בין אם אתה אוהב וינטאג 'או מודרני, אל ייאוש! השנה יהיה מקום לכולם, אבל כולם! אז, לקבל קצת עט ונייר, כי אנחנו הולכים להתחיל!

המונח המתאר בצורה הטובה ביותר את החידושים האחרונים הוא '' חלופי '', שילוב בין סגנון כפרי ותעשייתי, מודרני. האלמנט הראשון בבסיס הגל החדשני החדש הוא השימוש בצבע. אחרי שנים שבהן הצבע כבר ניסויים נרחב עם כל ניואנסים וטונאליות בכל חדר, יש כיום חזרה מונוכרומי צבעים ניטרליים. זה לא אומר שאתה כבר לא להרהר צבע, אבל יישאר מבחר של כמה. הרוב מעדיפים בהחלט לשחק עם הפרטים ולהפוך את הסביבה הומוגנית יותר, באמצעות צבעים המבטאים אור ושלווה.
  
האלמנט השני בהחלט לא יכול לפספס את הבית בסגנון כפרי מלא, הוא פינה מיני מיני. אם אין לך את המקום כדי ליצור את הגן שלך, לא להיות demoralized! אתה יכול ליצור את ההרמוניה המתאימה על ידי בחירת צמחים קטנים לקשט את הפנים או החיצוני של הבית שלך. מחקרים מראים גם כי נוכחות של ירוק בבית מפחיתה מתח פולט תחושה של רווחה. אז, למה לא לנסות את זה?

העמוד השלישי של המגמה הזאת להיות מנוסה טמון שם מאוד: rennet כפרי, או יותר תעשייתי. אם העץ היה אלמנט מיוחס לבעלי הבתים הישנים, כאיכות שאינה מוטלת בספק, הוא פינה את מקומו למודרניות, אך לא לגמרי. תמהיל מושלם נוצר בין שתי נטיות מנוגדות לחלוטין, אך יחד באמת עובד! בין הדוגמאות שמהן ניתן לקבל השראה, אנו נזכרים בספרי העץ של רטרו ובקיר עם לבנים חשופות.

אלמנט של העבר כי הוא חוזר לאופנה הוא אזור המגורים. החדר שהוחלף על ידי אחרים משניים, הוא החזרת ערך, התרחבות בגודל. אתה יכול גם לנצל את האפשרות של החדרת חלונות גדולים שיכולים להפריד את החלל עם חדרים אחרים, יצירת חזון הכולל נעימה נעימה.

בואו לדבר עכשיו על מה שנקרא "אפקט mansard". החמימות ותחושת הברכה יחזרו למכסה בזכות הצורך הזה: ליצור אווירה כפרית אך מושתקת עם ריהוט מודרני. עליית הגג אין גבולות מבניים, מסיבה זו, אנו מייעצים לך אפילו לא את הדמיון!

לסיום המדריך שלנו על איך להפוך את הבית שלך סופר סופר, אנחנו חייבים בהכרח להזכיר את האביזרים חייבים! פלטפורמות לחיסכון מקום להרים את הרהיטים יהיו בעלות הברית שלך הן מבחינה מעשית ומעל לכל מונחים אסתטיים!

מה לומר, עכשיו שיש לך את כל המידע הדרוש, זה יהיה קל לתת את הבית שלך בסגנון ייחודי אוונגרד!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB