ניו יורק שיפוץ: כאשר השכונות העתיקות נולדו מחדש

כאשר אנו מדברים על שיפוץ, אנו מתייחסים בדרך כלל מבנים דקדנטי מבנים נחשבים עכשיו demodé בקנה אחד עם הסטנדרטים הנוכחיים. האזורים העתיקים ביותר של המטרופולין, או של אזור שראשיתו בעבר, הם מחדש.

 אבל מה אם אמרנו לך כי הלב הפיננסי של אחת הערים המפורסמות ביותר בעולם, ניו יורק, הוא לגמרי להפוך את המאפיינים ואת היעדים של השימוש? בפרט, רחוב טאון אחד, הגיבור הבלתי מעורער של מנהטן, עובר שינויים ניכרים לגבי חידוש משרדים רבים, שהוסבו למגורים פרטיים.

המועד האחרון לעבודות הוא 2020.

מה הפרויקט הזה כרוך בפירוט?
הרעיון נובע מהצורך הדחוף להיענות לבקשה הולכת וגוברת: זו המתייחסת לתושבים חדשים, שגדלו בהתמדה, נאלצו לחפש נכסים חדשים להתיישב בהם. השיפוץ יכלול 51 קומות עם 556 דירות כולל דירות סטודיו, דירות ארבעה חדרים ופנטהאוזים, בהיקף כולל של 174,000 מ"ר של שטחי מסחר. שינוי חסר תקדים של יעד השימוש, באחד האזורים המפורסמים ביותר של תפוח גדול כולו: וול סטריט

מספר חברות החליטו לשים את חתימתן על הפרויקטים הללו, ללא כל התחשבות בחשיבותם, והוסיפו שירותים ברמה מסוימת ב"פנאי "ו""כושר", המבטיחים ערך מסחרי לנכסים אלה, הרבה יותר גבוה.

גל השינוי האמיתי התרחש כבר בשנות ה -70, אך התפנית החדה עוד יותר שתחילתה ב -11 בספטמבר, יום שלצערנו נותר בלתי ניתן להבחנה בהיסטוריה העולמית.

במהלך העשור האחרון, ההשקעות הן מתקני הנדל"ן הגיע והכפיל את 30 מיליארד דולר. מקורות המימון הם עבור זרים ביותר, אבל אתה יודע, מי לא רוצה לקחת חלק בפרויקט שאפתני כזה?
בין החברות הטכנולוגיות השונות אנו מזכירים את ספוטיפי, קונדה נסט ויוורק.

ההמרה ממשרדים לבתי מגורים איפשרה העברה של כ -62,000 תושבים חדשים לניו יורק. וזה לא הכל. כי על פי נתונים סטטיסטיים, נראה כי שוק המגורים הולך וגדל הן מצד הביקוש והן מעל לכל בצד ההיצע.

אנו זוכרים, שכפי שנודע לאוהבי השיווק הטריטוריאלי, ככל שמדובר יותר בתחום במונחים של תשתיות, כך עולה רמת האטרקטיביות, ומבטיחה תשואה כלכלית ניכרת.

במקביל לעלייה בפוטנציאל התחרותי של האזור, גם המבנים באזור גדלים ומגדלים ערך, ומשלבים תשואה כלכלית ברורה לכלל העיר.

מה לומר, נראה כי התפוח הגדול החליטה להרחיב ולשפר במונחים איכותיים וכמותיים. יש לקוות כי שינוי רדיקאלי זה יכול להמשיך ללא הפרעה במשך השנים הבאות, ללא כל שלב של מעצר!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB