שיא של 2018 ותחזיות שוק הנדל"ן בטורקיה

2018 תורכיה היתה שנה חשובה בשוק הנדל"ן, והרשומות שהושגו למעשה היו שונות, ועלו על הספים שנקבעו על ידי כלכלנים, במיוחד ברבעון האחרון. כדי להעדיף את התוצאות הללו, ללא ספק היה תהליך של תיקוני חקיקה שהביאו להחייאת הקמפיין של יזמי הנדל"ן, אלא גם של הבנקים להפגיש היצע וביקוש (בעיקר זרים).
ברמת האחוזים מדובר בערכים גבוהים מאוד, כ 80% יותר מאשר ב 2017. 40 אלף היו הנכסים שנמכרו בשוק הנדל"ן, לעומת 22,000 בשנת 2017. הבחירה הראשונה, מסיבות ברורות, היה איסטנבול, בירת הארץ הנפלאה הזאת.
המשקיעים הזרים רכשו 14,000 נכסים ברבעון האחרון של 2018 וצפוי כי מגמה זו תימשך בשנה רק החלה. מיד לאחר הבירה, בדירוג של הערים הפופולריות ביותר לבנים טורקית, ממוקם אנטליה, מקום קסום, עם מפלים מרהיבים שלה טירות של התקופה הרומית.
 כאן מספר הנכסים שנרכשו הוא כמובן נמוך יותר, אך עדיין חשוב (כ -7,500 יחידות דיור מחושבים). במקום השלישי הוא Piazza Bursa, העיר של מסגדים ואת הבית הלאומי אולגאג פארק, מפורסם מאוד עבור חובבי הסקי. יותר מ -2,000 נכסים שנמכרו: זהו הרמה אליה הגיעה העיר. אם אלה היו הנתונים שאפיינו את השנה שהסתיימה זה עתה, לא פחות אלה קשורים למה שנחנך זה עתה.
על פי מדד הקונסטרוקטורים של איסטנבול (INDER), השיא שהושג בשנה שעברה במכירות נדל"ן בטורקיה, עלה על 1.4 מיליון למרות העלייה בשיעורי ההפקדה ב -30%. ברבעון הראשון של 2019, דווקא בגלל בעיה זו של שיעורי ההפקדה, יכול להגביל את הבום הצפוי, אבל זה נכון גם כי שיעורי זהה עלול ליפול ולהפוך סביר יותר במהלך השנה.
יש אמון רב במשקיעים, אותם אלה שתרמו יותר מ -1.5 מיליון הון בטורקיה (בין רכישה לבנייה). הברית הוקמה עם קונים פוטנציאליים גרמה אפקט דומינו אמיתי על המכירות, אלא גם עבור חכירה. והממשלה הטורקית לקחה את הכדור כדי לנצל את רוב התקופה הזו של הפאר.
הן ענף הנדל"ן והן שאר המשק התורכי הגיעו לרמה חסרת תקדים של מודרניזציה.
נכסים מסחריים גרמו גם עניין רב בצד הביקוש. בין היתרונות השונים של הכלכלה הטורקית, אנו מזהים ללא ספק את המיסים המופחתים ואת ההמצאה, את נוכחותו של שוק מקומי מקושר היטב, את המיקום המרכזי בין מזרח למערב, אירופה אסיה ואפריקה, האקלים להשקעות ליברלית ורפורמיסטית ותחרותיות המניעה תחרות עם מדינות שכנות.
מה לומר, עבור טורקיה, השנה החלה ממש טוב!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB