סינגפור ועודף הבנייה

למי יותר מדי ולמי מעט. האמצעי הנכון הוא מהותי בכל תחום, בעיקר בתחום הנדל"ן. למעשה, לא תמיד קל להתכנס בין הביקוש להיצע. אנשים משנים את הצרכים שלהם במהירות, אותם חידושים בשוק משפיעים על בחירת הלקוחות.

בקיצור, התחזיות אף פעם אינן רבות מדי! אך ישנם מצבים בהם קיים חוסר איזון מופרז כלפי אחד משני חלקי השוק. וזה מה שקורה כרגע בסינגפור בענף הבנייה. נחשב ליסוד בסיסי בנדל"ן, החלטנו היום לנתח תופעה זו, להבין טוב יותר את ממדיה אך גם את השלכותיה ההיפותטיות.
ואז, אם אתה מוכן, נוכל להתחיל!

במדינת סינגפור בעיר 32,000 בתים. מספר מטורף. חבל, עם זאת, שאף אחד מאלו לא מצא קונה מעוניין. אבל למה? אנו מניחים כי מחיר הבסיס לא נראה כל כך אטרקטיבי עבור תיק המשקיעים. למעשה אני יודע מ 17,500 יורו למ"ר. אמנם ההנחה היא שהמחירים עשויים לרדת, אך ברור כי השוק נתקע כעת.

אם הונג קונג תנער, מהסיבות שכבר צייננו במפורש בסעיפים הקודמים, סינגפור לא מצליחה. עודף הצעת הנכסים (נזכיר למגורים) לא יוכל להיפטר בשנה הבאה. עם זאת, שוק הנדל"ן רשם כ -1,150 מכירות באופן קבוע בחודש האחרון באמצעות חוזים. מספר נמוך מדי מכדי להתמודד עם המשבר המשתולל החונק את סינגפור.

מצב נוסף נשקל על ידי הפרעה כללית, הנובעת מזרמי התיירים המקוטעים והבלתי מבוקרים בעיר. העלייה במיסים מילאה גם תפקיד מכריע בהגברת אי הנוחות המהותית כבר. יותר ויותר מלוחים ורבים. יש לזכור שבשנים האחרונות נכללו סוגים חדשים של מיסים, כנראה שלא הוערכו במיוחד על ידי האוכלוסייה.

לכן הגידול במכירות לא היה כל כך עקבי, וזו הסיבה שהמצב באמת טרגי. אלמנט נוסף שבוודאי אינו מאפשר את ההתעוררות הכלכלית בענף הבנייה לפני ובענף הנדל"ן באמצעות רפלקס, הוא שקשור לנוכחותם של אתרי בנייה רבים שעדיין פתוחים המשלימים דירות נוספות. מה שאומר שזה לא סתם 32,000 נכסים שלא נמכרו. לאלה, למעשה, יש להוסיף את אלה שטרם הושלמו.

איך נראה המצב לשנת 2020? לא חיובי, על פי סקרים סטטיסטיים. ניתן לייצג את הפיתרון על ידי אימוץ תוכניות שמטרתן הפחתת מיסים, כדי לאפשר גישה נוחה יותר לנדל"ן, על ידי משקיעים פוטנציאליים. ברור שאין נתונים אמינים. אך הוודאות היחידה שלנו ניתנת על ידי התעניינותנו החזקה בתופעה זו ובכלל בנדל"ן העולמי. מדוע, למידע נוסף, אנו מזמינים אתכם להתעדכן בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB