איטליה: כי הערך של בתים על אגם גרדה שווה יותר

זה ידוע, איטליה תמיד יש את הקסם הבלתי מעורער, הן עבור יפהפיות נוף אלא גם בהיסטוריה כי, כיום, נמצא בכל מקום.
שונה בכל ההרחבה שלה, זה תמיד זכה להצלחה ניכרת והערכה של תיירים. אבל לא רק. לאחרונה משקיעים מתמקדים בעיקר בערים של אמנות, אשר את חצי האי aboundsula.

 בין אם זה רומא, ונציה או פירנצה, זה לא משנה. כדי לחיות בהקשר זה בכל עת מזכיר לאזרחיה כמה התרבות המערבית באיטליה הייתה מכובדת והווה, המשקיעים מוכנים להשקיע אפילו דמויות אסטרונומיות כדי להתאים נכס.

הרשמה לחכירה הפך demodé. באופנה, כרגע זה חוזה המכירה. בין השווקים הרצויים ביותר, זה מתגלה כאזור גיאוגרפי, זה מוגבל אגם גרדה. על פי "סקר סטטיסטי, למעשה, Desenzano, Padenghe, מוניגה ו Salò לצאת מן המבוקשים ביותר במקומות. זה נראה מצב רגיל ממבט ראשון. אבל היכן מוזרותה של תופעה זו? ובכן, על פי הסקרים שבוצעו על ידי המומחים המובילים בענף, מה שמניע את חובבי הנדל"ן קצת נבוך, ניתן על ידי הגידול החזק מאוד במכירות למרות העלייה העצומה במחירי הבתים באזורים אלה.

למרות הדיכאון הקל שהשפיע על המדינה בכלל, אך גם על ענף הנדל"ן, העלייה המתמדת בריבית באזורים אלה הגיעה ל -10% יותר מאשר בשנים קודמות.

מה הם שווקים הנדל"ן המשגשג ביותר?
במיקום זה אנו מזהים את Sirmione, שם הערכים נשארים ללא שינוי וגדלים את הביקוש לבתים המסוגלים לייצר הכנסה בטווח הארוך, ולכן חשיבות היסטורית עם היכולת לשמור על ערך גבוה בשוק. בדרך כלל אנחנו מדברים על משקיעים הזקוקים לדירות להשתנות (במונחים של מחירים) מ 120,000 € ל 230,000 €, שכרו לעתים קרובות עבור מקסימום של 700 € לחודש. רוב העסקאות (עבור חוזי מכירות) מרוכזים באזורי לגונה וקולומבר, מעריכים במיוחד ומשופרים על ידי נוכחות של חופים ומתקני אירוח מאובזרים. ערכים ממוצעים? אנחנו מדברים על 2,000 יורו למ"ר.

דסנזאנו דל גארדה, לעומת זאת, יש תקרת השקעה של כ 250,000 € עבור אולפני סטנדרטי. לעומת סירמיונה, העלייה בביקושים מצד הביקוש עודדה את עליית המחירים (בסיסית כבר גבוהה בהשוואה לממוצע האיטלקי).
התקרה המקסימלית היא סביב 4,000 € למ"ר.

אבל בואו לא נשכח את השווקים של Padenghe, Moniga ו Salò, אשר מבססים את הצעותיהם על מינימום של 1,600 יורו למ"ר.

מה לומר, נראה כי אמנות ותרבות עדיין לשחק תפקיד בסיסי בבחירה של נכס!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB