אופקים חדשים בדנמרק: החידושים בתחום הנדל"ן מקופנהגן

כידוע, מבין המדינות העשירות בעולם, אלה שבצפון אירופה בולטות ללא ספק, נוקשות ביותר הן מבחינת האקלים והן מבחינת הארגון.
 ודווקא הכוח הטמון בתרבות של אוכלוסיות אלה, אשר הביא יתרונות רבים מבחינה כלכלית ופיננסית לכל מגזרי המשק המקומי.

בפרט, היום החלטנו להתעכב על מדינה כי הוא דורג ביותר על ידי המשקיעים, במיוחד בשנים האחרונות. אנחנו מדברים על דנמרק, ממלכה אמיתית המאופיינת בזהות תרבותית חזקה ובמסורת ספרותית חיה.

למה, אתה שואל, בחרנו בדנמרק? על פי החדשות האחרונות, האומה הזאת חווה תקופה די בריאה עבור שוק הנדל"ן שלה.
הביקוש הגיע לשיאים היסטוריים ושיעורים נמוכים כאלה מאפשרים למשקיעים לרכוש נכס בנוחות מרבית. קטע "העתיד" עבור קופנהגן נראה מזוהה בבניית coworking ומשרדים.

הייחודיות של המבנים החדשים שישלטו בשוק הלבנים הדני, ניתנת על ידי הקרבה של אותו הדבר גם עסקים ותשתיות גדולות, בעלויות נמוכות מאוד. אין זה מקרה שיש תפנית כזו לעומת הממוצע האירופי, שבו מחירי הנכסים נוטים לגדול באזורים הדינמיים ביותר של המטרופולין. בחירה זו מייצגת את הנישואין המושלמים בין המשקיעים המעוניינים לרכוש נכס חדש באחד המקומות המעודדים ביותר בעולם, ומעסיקים היפותטיים, שצריכים לשמור על עלויות כדי שיוכלו לתמרץ את התעסוקה, ובכך לצמצם במידה ניכרת את המגפה של אבטלה.

היקף ההשקעות, שנותר במגזר המשרדים, הסתכם בכ -2 מיליארד אירו בשנה שעברה, ועסקאות ההשקעה בנכסים לוגיסטיים ותעשייתיים כמעט הוכפלו, מ -4.5% ל -8%. אלמנט נוסף בעל חשיבות יסודית ניתן על ידי התחזיות במחצית השנייה של 2019. לדברי כלכלנים מומחים בענף, נראה כי במהלך השנה יהיו תשואות חיוביות המאשרות את החנוכים לשנת 2019.

גם המגזר המגורים אינו יודע גבולות, בהתחשב גם בום של מילניאלס צעירים אשר, דינמית יותר ויותר מוכן ההתפתחויות החדשות המוצעות על ידי שוק הנדל"ן, אינם מסוגלים עוד לבחור חוזי חכירה, אבל לחתום על הסכמי מכירה.
קופנהגן מלכתחילה וערים אחרות פחות ידוע אז, להבטיח דנמרק להציג את עצמם כמובילים של צפון אירופה לגבי העולם הנדל"ן האירופי.

אחרון חביב הוא תשומת לב היבט ירוק וחכם של אותם בתים ומבנים. בשוק המכוון יותר ויותר לחדשנות וגמישות לקראת עסקאות בינלאומיות, אין צורך להיעדר הצורך ליישב את המודרניות עם תשומת הלב לסביבה.

מה לומר, הוא קיווה כי בום זה לא רגע, כי מדינות רבות אחרות השכנות יכול לעקוב אחר הדוגמה של דנמרק.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB