ביי ביי פריז: נדל"ן יוקרה יש נקודת המשען שלה בקניה

יעדי התיירות המפורסמים ביותר היו תמיד בירות אירופה.
רויאל לונדון, רומנטי פריז, אמסטרדם ארץ החירות, רומא, ערש תולדות העולם, תמיד היו במראות של משקיעים הנדל"ן, להוט לבנות נכס מאפס או, עדיף, לקנות בית.
 למרות הקסם של הערים האירופיות נראה תמיד להיות בן אלמוות, נראה כי בעולם הלבנים דברים השתנו באמת.
לא עוד ביבשת זו היא בעלת עליונות, אבל, תשמע, תשמע, אפריקה! ואילו מבין 54 מדינות אפריקה יש הפר את ליבם של המשקיעים הנדל"ן? קניה!
 אז, אם אתה סקרן להבין בדיוק איפה עדיף לקנות נכס בקניה אבל מעל לכל כי כדור הארץ הוא עכשיו מוביל ליעדים אירופיים אחרים, אתה רק צריך לקרוא את המאמר הקטן, אבל באמת הנוכחי, עם כל החדשות של 2019!
מה היו הסיבות שהובילו את רוב המשקיעים לרכוש נכס בקניה?
ללא ספק האקלים: חום רב שנתי הנע מ 30 מעלות צלזיוס בבוקר עד 28 מעלות צלזיוס בערב, עם טווח טמפרטורה קלה, עם זאת, מושפע לחות גבוהה. שמורות טבע יש כוח אטרקטיבי שלהם בבחירת יעד זה הנדל"ן. כמו 19 הם אלה שנועדו לציד (אשר מושכים בעיקר את האוהדים של השדה עבור מגוון של המשחק), אבל אין מחסור, עבור חובבי הטבע, הטבעי אזורים מוגנים.
 שמורת הטבע של שאבא היא ללא ספק אחת היפות והמפורסמות ביותר, אך אנו זוכרים גם את מחנה לואלני ואת הפארק הטבעי של צאבו ספארי, שבו ניתן ליצור קשר ישיר עם הצמחייה, אך בעיקר את החי והצומח האפריקאי. גם הפעילות התיירות חוף הים מאפשר למדינה הזאת כדי לשפר את התמ"ג הלאומי, באופן כללי, את הנראות הגלובלית של העם הזה.
על פי ניתוח הנדל"ן, כ 4% מהמשקיעים עשירים החליטו לעשות את החיסכון שלהם לשפוך לתוך בניית וילות חלום על החוף. אבל מי הם המשקיעים העיקריים של המדינה הזאת?
 מלכתחילה, אנו מוצאים את אנגליה (כ -63% משוק הנדל"ן נכבשת על ידי ההון האנגלי), ואחריו ספרד, ארה"ב, שוויץ ואחרון אחרון חביב, צרפת. אבל זה לא הכל. קניה גדל יותר ויותר, ולכן, בעל נכס במצב זה, מאפשר להשיג ערבויות בכל המגזרים.
עם יציבותה מבחינה ניהולית ופוליטית, היא מאפשרת לשמור על המשכיות במשק, מה שיוביל לשיפור נטו בתחום התשתיות.
חזון קניה 2030 הוא היעד שהממשלה הציבה לעצמה להשיג, והגידול השנתי של 9.7% בממוצע בכל ענפי הכלכלה, היה ללא ספק אזהרה לקונים פוטנציאליים שהחליטו לעבור פעולה.
ניירובי, הבירה, מושך הרבה הון הנדל"ן בכל שנה. המחירים? עם € 90,000 אתה יכול לזכות בית על החוף, ואילו, אם אתה מעוניין יותר את העורף, אולי וילה יוקרה נוספת, אתה יכול לקבל סביב 200,000 €. מה לומר, נראה כי קניה יש ממש "קבור" את היעדים ההיסטוריים נקוב מצוינות!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB