כיצד לשפר את המרפסת? החדשות האחרונות!

גם אם העונה החמה עומדת להסתיים, טוב להתכונן לעונה הבאה. מה המקום של הבית שגורם לך לחשוב על רגיעה, שמש וחגים?
  ללא ספק המרפסת? היום החלטנו לתת לך עצות כיצד להפוך אותה לייחודית באמת, בעקבות החדשות האחרונות לעונה הבאה!
אם אתה כל כך מוכן וכבר עם הנפש לחגים, נוכל להתחיל!

ראשית, עליכם לבחור נושא. כיצד להפוך את המרפסת למיוחדת? הפשטות היא מילת המפתח של 2020! אין צורך להרגיז את הסביבה על ידי הצגת אביזרי ריהוט רבים מדי! היינו מסתכנים ביצירת ערבוביה של סגנונות וצבעים. בנוסף, המרפסת תאבד גם את התחושה הזו של "אי שמח". לכן, כן לסגנון מינימלי ולא לתערובת של צבעים אקסצנטריים! כדי להיות בקנה אחד עם אופנת 2020 אנו ממליצים להפיק את המרב מאביזרים כמו שטיחים, כריות ושולחנות קטנים באותו צבע. ההרמוניה מתחילה מהפרטים!

לאחר שעברנו את הצעד הראשון, אנו ממשיכים על גבי חובה בכדי להפוך את המרפסת שלכם לאולטימטיבית!
האלמנט השני כולו ירוק! הבנתם נכון! צמחים כרצונכם! אפילו בלי לבזבז הון, אפשר לקשט את פינת הרגיעה שלכם עם מעט ירק. ברור כי בחירת הצמחים תלויה בגורמים שונים. קודם כל מהמיקום שלך. אם אתה גר במקומות חמים נטייה, אתה יכול לבחור צמחים בשרניים. Ditto אם אין לך אגודל ירוק (אתה יודע, בשרניים מתאימים למי שאינו כל כך קבוע בטיפול בירק). אם אתם גרים באזורים לחים או קרים יותר, תוכלו להתפנק.

שלב שלישי ביצירת המרפסת שלך בסגנון 2020: האורות! בלתי נמנע בכל פינה בבית, הם בהחלט לא יכלו להיות כאן גם! במיוחד בקיץ, האורות משרים אווירה יותר מסבירת פנים, כמעט קסומה. בין אם מדובר על נורות (מינימליות ורטרו) או שבילי אור קטנים, הדבר החשוב הוא שיש הרבה אור.
זה חסר תועלת, האור אף פעם לא יוצא מהסטייל!


הצעד הרביעי שיש לנקוט אם ברצונך לפגוש את האופנה למרפסת 2020 שלך הוא לאובן על קיר ולהעצים אותו. ואז בחרו קיר, אותו ניתן למקסם. בין האפשרויות התואמות את האוונגרד החדש, אנו נזכרים במרקמים הססגוניים (רק אם שאר הקירות צבועים בגוונים רכים) או, אפילו יותר טוב, ליצור גנים אנכיים.

אבל כדי להפוך את המרפסת לפינת גן העדן, בהחלט לא יכולנו להתעלם ממנה: הערסל. האלמנט המייצג רגיעה מוחלטת. קצת בגלל התנועה המתנדנדת שלה, קצת בשביל הרעיון להשעיה, זה יהיה משלים לרהיטים שבוודאי לא יחסר.

הטיפים להכנת המרפסת בקצה העליון נגמרו! ואתה מוכן לבנות את אזור הרוגע שלך?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB