אם אתה קונה בית בדנמרק, משכנתא בשיעורים שליליים

ההכרזה על הבנק הדני השלישי בחשיבותו של המדינה עוררה תחושה בקרב קונים פוטנציאליים. ב- 5 באוגוסט Jyske Bank A / S החלה להציע משכנתא ל -10 שנים בשיעור שלילי של -0.5%. אבל זה לא היה היחיד!

נראה כי מוסד אשראי אחר, Nordea Bank Abp המפורסם, הלך בדרכו של הבנק הנ"ל, והגיח על האחרים עם הבטחה מסקרנת ממש למשקיעים: משכנתא בריבית קבועה במשך 20 שנה טובות עם ריבית כמעט אפסית ו להחמיר את המצב, אפילו הלוואות ל -30 שנה בשיעור של 0.5%.

אך המציאות אינה כה פשוטה. אכן, יש להגיע ללב ניתוח זה כדי להבין מדוע ובעיקר את ההשלכות של בחירות דרסטיות אלה.

מה המשמעות, מבחינה כלכלית, עם שיעורים שליליים? בדרך כלל אימוץ מדיניות ממוקדת זו מתרחש כאשר המלווים נזהרים מהשווקים אליהם הם מופנים. מעין ערבות נוספת כדי להיות מסוגל לבנות נאמנות עם לקוח פוטנציאלי.
אכן, על פי מחקרים כלכליים אחרונים, לקראת השנים הבאות, נראה כי הבנקים יהיו מוכנים להיכנס גם להפסד בכדי להכיל מספר גדול יותר של משקיעים. האם המשחק שווה את הנר? נכון לעכשיו כן, בהתחשב בכך שהפרוסה, מבחינה אחוזית, של הקונים גדלה באופן אקספוננציאלי לעומת השנים הקודמות.

באירופה, המדינות העיקריות הציגו מדיניות זו לפני חמש שנים כסוג של פיתרון לטווח קצר מאוד. למה? ובכן, התשובה היא יותר ממובן מאליו. לאחר המשבר, שהחל בארצות הברית ופלש לכל העולם, היה צורך, כמעט חובה, להכניס שינוי כיוון מהיר ואפקטיבי. ואיזו דרך טובה יותר מאשר לזרז את הכלכלה הלאומית באמצעות בנקים? תהליך הפוך למה שמכונה 'בערבות-אין'. הבנקים הם שמצילים את המדינה!

שיעורים שליליים מעודדים גם חברות ללוות סכומי כסף גדולים ואז להשקיע אותם מחדש בכלכלה, לאומית או אחרת. כמו שאומר העיתון, "כאשר מושקע דולר ונכנס למעגל הכלכלי, זה כאילו הושקע פעמיים".

דוגמה פשוטה אך ברורה תהיה יעילה להבנה טובה יותר שלמה אנו מתכוונים.
אם אתה אמור להוציא דולר על עסק, בניכוי מיסים, בעל העסק יבלה את אותו הסכום גם מחוץ לעסק שלו. לפיכך, הצורך הכספי הראשוני ידלק מעגלים כלכליים חדשים, אפילו גדולים יותר ובתקווה.

העניין כלפי הכלכלה הדנית מתגבר יותר ויותר, עם שיעורים נמוכים יותר ושליליים ויותר זרימת מזומנים, מה שאומר ברמה הפסיכולוגית לקוחות מרוצים יותר וללא ספק יותר להוטים להשקיע, ללא סיכון אופק!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB