מה צפוי שוק הנדל"ן של טורונטו? החדשות מקנדה

אחת המדינות הגדולות בעולם, השנייה רק לרוסיה, קנדה מייצגת מציאות בפני עצמה בדמיון הקולקטיבי. במקום ה -12 בדירוג העולמי עבור התוצר הנומינלי הגבוה ביותר על פני כדור הארץ, היא מדינה בעלת זהות חזקה, ומעל הכל כלכלית.
האוכלוסייה היא סביב 35 מיליון דולר, מדי שנה, ישנם אזרחים זרים רבים מאוד שמחליטים לעבור לארץ הזאת.

ניתחנו את תחזיות שוק הנדל"ן הקנדי, המוגבלות לאחת הערים החשובות ביותר מבחינה פוליטית וכלכלית: טורונטו.
ככלל, השוק נראה הרבה יותר מאוזן מאשר בשנים קודמות, ולא מופיעים מחירים מופרזים, שאופיינו ב -2018 ובחלק מ -2018.

אבל בואו להתמקד בפירוט מנסה להבין מה התחזיות הכלכלנים ומומחים בתעשייה יכריז על 2019 יהיה.


1. מחירי מכירה

במשך מספר שנים, העיר של טורונטו חווה עלייה מתמדת במחירי הנדל"ן, על 10% בשנה. תוצאה כי היה לשים את האמון של המשקיעים, בעיקר זרים, תחת לחץ. השיא המקסימלי נרשם בשנת 2017, כאשר הגיע לסף 20%. כדי למנוע את הקיפאון ואת מה שמכונה "בועת הנדל"ן", החליטה הממשלה ליישם תוכנית שמטרתה לאטה את התהליך הזה, מנסה לצמצם אותו ומעל לכל כדי למנוע זאת. יש לקוות כי במהלך השנה המצב ישוחזר.

2. מחירי החכירה

גם לגבי הצד השני של שוק הנדל"ן, כלומר של דמי השכירות, ההערכה היא כי עשויים להיות שינויים במונחים של המחירים. לעומת 2013, חלה בום מחירי השכירות (בהתאמה 63% בשנת 2017 ו 35% בשנת 2018). מציאות עצובה זו תוביל, אם לא תהיה חסומה, לחיסול לקוחות חשובים של שוק הנדל"ן הקנדי. זה מיוצג על ידי צעירים Millennials אשר, לא בעל אותם משאבים כספיים כמו אנשי עסקים גדולים או פשוט אבות של משפחות עם עבודה יציבה, מעדיפים את החתימה על חוזה שכירות לעומת רכישת נכס.

3. מבוא של נתיבי הנדל"ן

טורונטו אימצה לאחרונה מדיניות חדשה המציעה יתרונות גדולים הן לדיירים והן לדיירים. ישנן חברות רבות של הטכנולוגיות המודרניות ביותר אשר הראו עניין בפרויקטים אלה, מכוונת לפיתוח ובנייה של בתים אלה "בנתיב".

4. מימון חדש

עם עליית המחירים שנרשמה בשנים האחרונות, ברור כי עבור הבעלים שרכשו נכס בשנים שקדמו לפריחה זו, מובטחת עמדת עליונות הן מבחינה כלכלית והן מבחינת התחרותיות בשוק הנדל"ן קנדי. השיערוך הפיננסי של הנדל"ן הוא שם נרדף לצמיחה ויציבות כלכלית לכל בעלי "המזל". רבים למעשה יכוונו את עצמם לשנות את בתיהם כדי להגדיל את ערכם, בעוד אחרים צפויים לנצל את המצב הזה כדי להיות מסוגל לשכור את בתיהם במחירים גבוהים באופן משמעותי.

5. רעיונות חדשים כדי ליצור יותר דיור

הפנטזיה אינה חסרה באומה הזאת, במיוחד בעיר טורונטו! כדי להתגבר על חוסר האיזון בפגישה בין היצע וביקוש, המדיניות יושמה על מנת לחדש מבנים ישנים, אך מעל לכל לבנות שטחי מגורים חדשים, אפילו קטנים יותר מאשר אלה הקיימים כבר. המטרה? יצירת "הצעה שיכולה להגדיל את קהל היעד, ומאפשר לכל אחד להשקיע בשוק הנדל"ן הקנדי.

מה לומר, נראה כי קנדה היא לחזור על המסלול!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB