שיפורים בנדל"ן הפורטוריקני: החדשות האחרונות

שטחה של פורטו ריקו, אחד הבודדים שלא שולבו ביבשת אמריקה, השוכנת בצפון-מזרח הים הקריבי בין הרפובליקה הדומיניקנית לאיי הבתולה, הוא נושא לתופעה מאוד מסוימת, מנקודת המבט של האמיתי הקיץ.

אחד האזורים המזוהמים ביותר בעולם, המוכר בזכות יופיו, זהו ארכיפלג שקיבל חשיבות רבה יותר ויותר מבחינה תיירותית לאורך השנים. למעשה, בזכות גל התיירים של זרים רבים, שהפכו לימים למשקיעים, היא הצליחה לצאת בהשוואה להרבה מציאי איים דומים, כך שמחירי הבתים עלו ב -3.14% ומצאו רמה גבוהה של ביקוש.

ולא מכיוון ששוק היעד הוא מותרות קיצוניות. נהפוך הוא, מגוון המשקיעים נפתח יותר ויותר במהלך השנים האחרונות, ומבטיח שכל סוג של קונה פוטנציאלי יכול לקבל בעלות על נכס בפורטו ריקו. מדדים חיוביים, אם ניקח בחשבון שבשנת 2018, דווקא ברבעון הראשון חלה ירידה במחירים (שווה למינוס 7 נקודות אחוז).

למרות שהגידול בביקוש ממשיך במגמה מתמדת, הנדל"ן באופן כללי נותר לצערי עדיין שברירי. ככל שהכסף מהמימון הפדרלי זורם לפורטו ריקו, עלייה שנוצרה בגלל האינטרס החזק של שכנות ארצות הברית, שווי הנדל"ן עלה ב -20% לסך של כ- 143 מיליון דולר.

גורמים חיוביים, אשר עם זאת אינם מספיקים לרפד את הבעיות הכלכליות והחברתיות של האי, ומעל לכל חובות המדינה.

בכל הנוגע להחזר השכירות הנוכחי, לא קל למצוא נתונים בפועל, אך החדשות האחרונות מספרות לנו כי לאחר תקופת קיפאון, המיוצגת על ידי חמש שנים של התכווצות, הכלכלה הפורטוריקנית התכווצה בכ -3% בשנה. נראה כי הבעיה נמשכת, ככל הנראה עד 2020.

האם יש פתרונות שלפי כלכלנים מסוגלים לפתור מצב זה? ההצעות שונות, אך נראה כי לאף אחת מהן לא הייתה דבקות בנסיבות כמו שייחשבו תקפות כדי להתגבר על מכשול זה.

הורדת רמת המחיר אינה כה פשוטה להשגה. בדרך כלל, באמצעות מדיניות ממשלתית ניתן להחליק סוגיות קריטיות. יצירת שותפויות בינלאומיות עם מדינות המשקיעים העיקריות, למשל, עשויה להוות אלטרנטיבה ברת קיימא המאפשרת זרימת הון מהירה יותר, שיפור ביחסי הסחר עם מדינות זרות וכמובן יציבות כלכלית גדולה יותר שתביא לפיתוי רב יותר יותר קונים עתידיים לרכוש נכס.

מה אנו יכולים לומר, אנו מקווים כי האומה הזו יכולה להתחזק עוד יותר, בהתחשב בכך שהפוטנציאל הגאוגרפי, הנוף והעלות הנמוכה של החיים טובים למדי, אך זקוקים לעזרה קצת יותר.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB