הלבנה של מדריד מרקיעה שחקים: עליית המחירים בשוק היוקרה

הבירה, מלבד היותה העיר המאוכלסת ביותר בספרד, מאשרת את הנהגתה גם מסיבות אחרות. מבחינת שוק הנדל"ן הוא מודאג, מה שקורה הוא לא יאומן. לאחר שנים של משבר, בכל המגזרים הכלכליים, ספרד סוף סוף מחדש להפקיע את זהותה שלה, ונכנסה מחדש ל"ורוד "של המעצמות האירופיות המשפיעות ביותר מכל נקודות המבט.

בפרט, זה בום של אופטימיות השקיעה קטע מסוים מאוד, אשר לעתים מייצג את הרמה בפועל של "בריאות" של כלכלת המדינה: זה של נכסי יוקרה.

למרות המחיר הממוצע של הנדל"ן ירד, לאחר שלב הדוכן מאופיין על ידי המשבר הפיננסי, מ -2016 עד 2017 היתה עלייה במחירי שווה ל 8% יותר כמו שיעור קבוע שנתי. היקף הנכסים היוקרתיים שנמכרו, למעשה, גדל ב -50% כמעט בכל היחידות החדשות שהושקו בשוק בשנתיים האחרונות. מה שאומר יותר תיקי חוץ ומשקיעים חדשים המעוניינים בשוק זה טווח.

עם זאת, יש לזכור כי ההתאוששות במגזר העסקי הייתה בהיערכות למגזר המגורים. העיר מדריד התפתחה למרכז עסקים אמיתי, בזכות כוחה הכספי ועריסתה של הפעילות הכלכלית, הטכנולוגית, הלוגיסטית והתקשורתית העיקרית. לדברי משרד הכלכלה של ספרד, זה הזמן הנכון להשקיע הנדל"ן יוקרה, אלא גם כדי לפתוח סטארט-אפים חדשים.

המאשר את הפוטנציאל של מיקום זה הוא מספר מופקע של תיירים: כמעט 7 מיליון הפליגו נמל התעופה של באראח מדריד, 68% מהם החליטו לקנות זכות רכוש באזור הבירה.

מחירי הנכסים, למרות היותם בעלייה, נראים תחרותיים ביותר ביחס לשווקים הספרדיים והבינלאומיים. עלות החיים במדריד נמוכה מאוד (העיר למעשה תופסת מקום 46 בדירוג העולמי עבור איכות החיים).

 מאז שנת 2016 למעשה, תשומת לב מיוחדת הושם באזורים המרכזיים של העיר, כגון אלה באזור סול, Embajadores ליד המפורסם פלאזה ראש העיר.

אבל איפה הקונים העיקריים של לבנים ספרדית באים?
באשר לאוכלוסייה המקומית, המעוניינים להשקיע בבית חדש בספרד הם בעיקר אזרחי ברצלונה, מלאגה וסביליה. בעוד מחו"ל, 18% מהקונים מגיעים מדרום אמריקה (אמריקה הלטינית לדייק), אבל יש גם גרמנים, אנגלית ורוסים.

התחזיות מודיעות כי הבירה הספרדית תהפוך למרכיב עיקרי בשוק הנדל"ן היוקרתי, בהתחשב בעובדה כי על אף עליית המחירים, נראה כי המגזר אינו חווה משבר.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB