# 10yearschallenge גם בתחום הנדל"ן: איך הלבנה האיטלקית השתנתה בעשר שנים

בתוך עשר שנים יש שינויים רבים שיכולים להתרחש בכל מגזרי המשק ולא פחות בענף הנדל"ן. על רשתות חברתיות שונות מה שמכונה # 10yearschallenge הולך משוגע, שבו התמונות של לפני עשר שנים מושווים הנוכחית כדי להבחין בשינויים.
החלטנו ליצור מעין מסגרת של אלה שהיו 10 שנים של שוק הנדל"ן האיטלקי, כדי להבין את האבולוציה החיובית שונים שאינם לבנים.
לפני עשר שנים לאיטליה, שלב ממש קריטי התחיל, אחד כי חנכה את המשבר הכלכלי, כי מעורבים כל אירופה ואירופה חוץ שוק הנדל"ן.
 למעשה, בשנת 2008, לאחר שנים של התרחבות קיצונית בכל החזיתות, חלה ירידה דרסטית בשוק הנדל"ן, עם התמוטטות במחירי הנדל"ן בשיעור של כ -6%, כאשר חוזים ועסקאות רכישה ומכירה היו כ -700 אלף.
 מסגרת הזמן שבו נשאר בית על שוק הנדל"ן לפני שהוא נמכר היה 130 ימים אבל בכל מקרה יישומים השכירות היו מהומה.
 אנחנו יכולים לומר כי בהתחשב בנוכחות של עמלות יציבה, שפע של ההצעה היה מספיק כדי לספק את הביקוש הנוכחי עדיין. בשנת 2018, בדיוק אחרי עשר שנים מהמצב הזה, עסקאות עברו מ 700 ל 600 אלף, עם וריאציה מחיר של 3%.
זמני המכירות התארכו במקום ב -4 ימים, אך הסוג המבוקש ביותר הוא תמיד של דירת שלושה חדרים. ברור ההתאוששות אינה אחידה, אבל עם זאת אנחנו יכולים בדרך כלל לומר כי המצב נראה התאושש מעט.
שכר הדירה היום נדרש הרבה יותר בביקוש מאשר לפני שנים רבות.
למרות ענף הנדל"ן חווה שלב רחב, כרגע נראה לרשום שלב שלאחר המשבר הצמיחה. המצב ההתחלתי הוא ללא ספק פחות משגשג מלפני 10 שנים, עם דינמיקה מוגבלת ומוגבלת יותר. הגבול היה ללא ספק מסומן על ידי נוכחות לא רק של המשבר, אלא גם של האשראי הבנקאי.
ענף הבנייה גם שיחק תפקיד להשפיע על שוק הנדל"ן האיטלקי.
לפני עשר שנים, היא איבדה עד 60% מהמחזור שלה וכיום רק כמה ערים נוהגים במגזר זה. מילאנו היא הראשונה בטבלה אבל בערים רבות אחרות עדיין במבוי סתום.
גם הבחירות של המדיניות הכלכלית היו מכריעות בשלב זה. העונש נגרם למעשה על ידי בום כי נרשמו מגזרים רבים אחרים כגון טכנולוגיה טכנולוגיית המידע, כי ממש מנושל כמו רבים.
עם זאת, רכיב זה השתנה באופן חיובי לאורך זמן היא איכות בונה, במקביל לעלייה במחיר, בכל מקרה הביא משוב גדול יותר מהמשקיעים, אשר נוטים יותר ויותר לקנות רמה מסוימת של הנדל"ן.
אנו יכולים לקבוע באופן סופי כי שוק הנדל"ן עבר שני שלבים קריטיים, אחד הבינלאומי ואחד מוגבל לכלכלה האיטלקית.
 הביקוש הפך סלקטיבי יותר ויותר, כמו האיטלקים לא רק מחפשים מבנים ברמה מסוימת, אלא גם עבור יעילות אנרגיה, ירוק חכם, וממוקמת היטב בערים מקושר לחלוטין את נקודות עניין שונות.

מה אני יכול להגיד, זה # 10yearschallenge היה באמת מדהים!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB