כמה סימנים נתון זה עשוי להיות הזמן הנכון לעבור מהבית הנוכחי שלך:

אני שונא לומר את זה, למרות שאתה עלול לחשוב על זה, אבל זה הזמן לעבור מהבית הנוכחי שלך לשדרג או לשדרג לאחור את הבית שלך בהתאם לצרכים שלך ואת הצרכים? יש כמה דברים לשקול כאשר מחליטים אם הגיע הזמן לעבור הלאה או לא מאמר זה יעזור לך להבין טוב יותר. בואו נסתכל על גורמי המפתח שאנשים רואים בעת הדיון על מכירת הנכס שלהם:

אתה חי באותו מקום במשך 5 שנים:

רק בגלל שקנית את הבית שלך לפני חמש שנים זה לא אומר שהגיע הזמן לוותר עליו ... עם זאת, ייתכן שיהיה קנו את זה כי זה היה רעיון טוב בזמן ועכשיו אתה מבין שאתה צריך משהו גדול יותר או קטן יותר. הקונצנזוס בשוק עבור בעלות על הבית היא כי על מנת להרוויח כסף הנחה של רכוש, אתה צריך להחזיק אותו במשך חמש שנים לפחות. Upfront את העלויות של רכישת הנכס שלך ומכירה את הנכס להוסיף למעלה ואת הנכס שלך צריך זמן לבנות את ההון העצמי.

הבית שלך הוא כל הזמן רוקן חשבון הבנק שלך:

אם אתה מוצא שאתה מרוקן חבורה של כסף לתוך הבית שלך בכל פעם שאתה מסתובב, זה עשוי להיות סימן שאתה צריך להיפטר ממנו. אתה בבירור לא מאושר עם הבית שלך או שהוא צריך שיפוצים גדולים, ולכן אתה צריך לקבוע אם זה שווה לשים יותר כסף לתוך או מרפרף אותו לקנות משהו אחר.

אתה רוצה לשגשג מתוך שוק המוכרים:

שמעתם כי השוק הוא שאיבה ואתה רוצה לנצל את זה ולראות מה אתה יכול לקבל. זה כיף לשחק את השוק ואם אתה לא מחובר לבית שלך, למה לא לוותר עליו אם אתה יכול לקבל מחיר גבוה על זה עכשיו. מאז השוק הוא תמיד משתנה, חשוב לשמור על קשר עם המגמות ואת המקומות שנמכרו בשכונה שלך. זה יכול להיות רעיון טוב לעבור מהבית הנוכחי שלך אם אתה מבחין כי נכסים אינם נשארים בשוק עבור כמויות זמן ארוכות כמו הרגיל או במקומות מוכרים על ידי הצעת מלחמה. זה בדרך כלל מבטיח מחיר גבוה לכל רגל מרובע.

יש לך צרכים שונים וצרכים:

אולי קנית את הבית שלך לפני כמה שנים ואתה נמצא במקום אחר בחיים שלך עכשיו. כל אחד רוצה וצרכים משתנים מעת לעת, ואולי שלך השתנו במונחים של צורך מקום אחר לחיות. כל עוד אתה לא מפסיד כסף, אתה עושה החלטה פיננסית חכם אם זה משפר את עצמך.

שכנים שלך נמכר במחיר גבוה:

האם שמת לב כי השכנים שלך הביתה נמכר במחיר גבוה יותר ממה שחשבת שזה יהיה? זה יכול להיות איתות כי האזור שאתה חי בו הוא ביקוש גבוה או השוק עלה. אולי זה הסיכוי שהיית מחכה לו? למה לא לקבל את זה appraised ואם ההערכה עושה אותך מאושר ואתה תהיה בסדר להתיישב בתוך טווח המחירים, למה לא לרשום את זה? בהתאם לסגנון החיים שלך ואת הצרכים הפיננסיים, זה עשוי להיות מהלך חכם אבל אתה צריך לקחת הכל בחשבון ויש לי מקום לעבור לפני שאתה הולך למכור את הבית הנוכחי שלך. כל עוד אתה מתעדכן עם מגמות השוק וכיצד הנדל"ן הוא משחק בחוץ באזור שלך, זה אמור לתת לך רעיון טוב יותר ואת היקף איך השוק פורחת יכול להועיל לך.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB