שינויים בדובאי: התפתחות הנדל"ן

דובאי היא אחד היעדים המרכזיים בהם מרוכז מגזר היוקרה, גם ביחס לנדל"ן. מזה זמן רב המגזר חווה שינויים חזקים אך עם מכנה משותף יחיד: שקיפות, מרכיב מפתח למשקיעים.
אך היום החלטנו לנתח בפירוט כיצד התפתח הנדל"ן של דובאי משנת 2009 עד 2019.

באשר לנתונים האמיתיים, אחד ההבדלים החשובים ביותר שאפיינו את הנדל"ן בדובאי היה חוסר האפשרות (שניתן כיום) לגישה לנתוני הממשלה בשוק הנדל"ן. לא ניתן היה להעלות על הדעת שאפשר היה להבין כמה יחידות נמכרו, את הפרויקטים השוטפים ומצב הבנייה. עם זאת, נכון לעכשיו, יישומים רבים נעשו, כמו פרויקט דובאי, המאפשר לנו רקע די רחב. ולא רק זה. האפליקציות הללו תוכנות גם כדי לקבל תובנות על שוק הנדל"ן גם מבוסס על האזור. בבסיס שינוי זה קיים "צורך יחיד: להבטיח שקיפות.

לאורך השנים נראה היה צורך בבחירה ובחינה בין נכסי הנדל"ן הישנים לבין אלה החדשים. נכון להיום, ההבחנה במחירים נראית משמעותית. אתה יכול אפילו לקבל עלייה של 50% למ"ר.

אפילו ברמה הרגולטורית, הוכנסו חוקים חדשים להגנה על הקונה וגם על בעל הנכס. במילים אחרות, שליטה רבה יותר בכדי להימנע מכל בעיה משנית.

בכל הקשור לתכניות תשלומים, גם בתקופה הקריטית לא נרשמו התמוטטויות ספציפיות. בזכות הפיקוח הנ"ל, שנחרץ בהחלט יותר, תוכניות התשלומים הפכו גם נרחבות יותר עבור פועלים לאחר-יד.

אבל כמה ערך יש לתפקיד המע"מ במקרקעין של דובאי?
די בהתחשב בכך שהיא מאפשרת 'שקיפות נוספת לכל מערכת הנדל"ן או לא. רבים מתחו ביקורת על הכנסת מע"מ, אך יש להכיר בכך שהיא הביאה הטבות רבות, כולל ברמה המוסדית.

עם זאת, מנפורט הובטח על ידי משקיעים זרים בנדל"ן, בעיקר מסחריים. למעשה, קבוצות בינלאומיות מרכזיות רבות החליטו להקים משרדי לוויין משלהם בדובאי, ויוצרים, בנוסף לרשת קשרים צפופה, גם תשואה כלכלית מספקת לעיר זו.

שליטה רבה יותר, יצירת "הצלחה" למשקיעים אך גם לאזרחים, הכנסת מע"מ והתגברות על לוגיקה ישנה ומיושנת אפשרו לנדל"ן של דובאי לצאת שוב. למרות התקופות הקריטיות שחפפו לאורך זמן.

כל זה תרם למתן שקט נפשי גדול יותר לדרישה, מוגן הרבה יותר בשקיפות גבוהה יותר.
מה לומר, יש לקוות שההבדלים המהותיים הללו לעומת לפני עשר שנים יכולים להתגבר (באופן חיובי), כדי לאפשר לדובאי לקצץ ביעדים חדשים.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB