הזדמנויות במוזמביק, אך רק למי שרוצה להסתכן!

לעתים קרובות, לפני שעושים צעד גדול, כמו קניית נכס, ישנן מספר שאלות. '' האם הזמן הנכון להשקיע? '' '' האם אוכל לסלול את העלויות בשנים שלאחר מכן? ', הן רק שתי אינספור השאלות שהעמידו את הרוכשים בעתיד במשבר. ובכן, היום אנו נעביר לכם חדשות חדשות ורעננות ישירות מאומה שלרוב לא נלקחת בחשבון. מוזמביק!

למרות היותה אחת המדינות האפריקניות עם היסטוריה אלימה וקשה, שלא לדבר על כך שרק לפני מספר שנים היא נחשבה לאחת הארצות העניות ביבשת אפריקה, בימינו היא מציגה עצמה בצורה שונה לחלוטין.

למעשה, במוזמביק, נכון לעכשיו, התנאים הכלכליים והחברתיים השתפרו מאוד, עד כדי נהנה מיציבות פוליטית חזקה ומשלום מתמשך. וההפתעה האמיתית היא בדיוק עבור המגזר שלנו: במדינה הזו השקעה כדאית, במיוחד עבור חברות.

ישנם פרויקטים רבים עם מימון ענק המאפשרים להכיר במשק הלאומי כאחד המהירים ביותר, מבחינת התרחבות, ברחבי העולם. ההשקעות מוגבלות לא רק בנדל"ן, אלא גם בתחום התיירות והכרייה.

אבל מאיפה ההשקעות הללו? רובם אינם מקומיים, אך נובעים בעיקר מהתיק הזר. בין הערים הטובות ביותר לסיכון, אנו זוכרים את נמפולה, המארחת את הנמל הטבעי העמוק ביותר של החלק הדרומי, שהבטיח יצירת מבנים חדשים ובנייני מגורים מוקפים בתשתיות ברמה גבוהה.

די אם נאמר שבנוסף לכך שכבר היה מעורב בייצוא פחם ומשאבי טבע, הנמל מתעדכן אך מעל לכל הוא מורחב כחלק מפרויקט הפיתוח לנמל נקלה.

אנו זוכרים גם עדכונים נוספים בתחום התשתיות, הממומנים על ידי יפן וברזיל, אשר הבטיחו שיפור מבחינת איכות החיים במוזמביק.

ברור כי ההצעה הטריטוריאלית צומחת יד ביד עם השיפורים השונים הללו והרעיון החיובי שיש למחשבים פוטנציאליים מהשטח. המחירים הכלליים של הנדל"ן עלו, אך בצד הביקוש אירע פיצוץ אמיתי שאיפשר למוזמביק לצאת מחדש במסגרת הכוחות המניעים (ברמה כלכלית) של כל אפריקה.

הסיכונים קשורים להבדלים ההיסטוריים והתרבותיים החזקים שעשויים להיתקל במשקיעים זרים כאשר הם מתמודדים עם הנדל"ן האפריקאי. אך אין ספק לגבי העיתוי: עלינו להשקיע בהקדם האפשרי, במיוחד במגזר שלנו, מכיוון שיש הזדמנויות עתידיות גדולות לבעלי נכסים במוזמביק.

מה לומר, לאחר שמסרתי את החדשות האלה, מי לא יוכל להשקיע בנדל"ן אפריקני, במיוחד במוזמביק?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB