חדש weds? להלן היעדים הנוחים ביותר לקנות נכס!

אם זה נישואים או מגורים משותפים, אתה יודע, אתה בהחלט לא יכול לפספס גג מעל הראש שלך!
רכישת הנכס היא למעשה אחד העדיפויות המפתח המאפשר זוגות כדי להיות מסוגל ליהנות באופן מלא את חיי היומיום שלהם. למרות שזה לא השקעה קטנה, העובדה היא כי יותר ויותר צעירים קונים בית לבנות את עתידם.

בארצות הברית תופעה זו מתפשטת כמעט בכל המדינות, אבל אנחנו ב Realigro בהחלט לא נותנים הפרטים הקטנים לברוח, כידוע, לעשות את ההבדל! ולכן, החלטנו לבחור את האזורים שבהם ניתן לעשות עסקים ייחודי באמת!
האם אתה מוכן לגלות אותם איתנו?
אנחנו יכולים להתחיל!

נתחיל עם סן פרנסיסקו האגדי, שבו חתונות להגיע מחירים מופקע, עולה על העלויות הקשורות ברכישת נכס רגיל.

בין קו החוף המטרופוליני היקר של סיאטל, בוסטון וסן דייגו, מקדמה לחתימת חוזה מכירה, יש ערך מינימלי של 100,000 דולר בלבד. דמות צנועה מאוד, כי עבור זוגות שמחליטים לעבור אלה ערים מפורסמים, הכל עשוי להיראות פחות מופרז! בהתחשב במחירים בשוק, ולכן, היינו מעז לומר כי זה בדיוק חצי הסכום הכולל של הנכס.

בין שווקי הנדל"ן בפיניקס, מיניאפוליס ואטלנטה, באופן כללי, דמויות שעומדות ברמה של כפול לעומת נישואים ממוצעים בולטים כמו למטה תשלומים. גם במקרה זה, זה בהחלט לא יכול להיות אמר כי השוק אינו רווחי!

אבל מה הם הערים המייצגים את העליון לגבי ההתקדמות כדי להיות מסוגל להתאים נכס חדש לגמרי?

במקום השלישי בדירוג, אנו מזהים את העיר פיטסבורג, אשר עם $ 33,000 שלה בגאווה מגן על התואר של אחת הערים הזולה ביותר בשוק הנדל"ן באמריקה!
במקום השני, עם 29,000 $ שלה, בולטת דטרויט, את המציאות המפורסמת שבה תעשיית פורד ומוסיקה טובה נולד. אבל זה לא מספיק עבור עיר רב-אתנית כזאת כדי לתפוס את הכותרת של המטרופולין הנחשק ביותר בכל אמריקה.

למעשה, או זוגות צעירים אשר משתוקקים לרכישת נכס חדש המותאם לך, מלכתחילה יודע שיש לה, אחת הערים החשובות ביותר בסצנת המוזיקה Rock'n roll, עריסה של מוזיאונים מפורסמים רבים ב כל העולם: אנחנו מדברים על קליבלנד.

על מנת לקבל נכס רגיל, פיקדון של 22,000 $ בלבד נדרש!

גם אתה נדהמת, נכון? אז, לאחר שטיפס הדירוג של הערים המועדפות ביותר עבור תיק הנדל"ן שלך איתנו, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור את אחד שמתאים לך הכי טוב!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB