פינלנד: נדל"ן חלש עדיין

אף על פי שפינלנד היא אחת הארצות עם מדד הפיתוח האנושי הגבוה ביותר, כיום יש לה עדיין בעיות בתחום הנדל"ן. כן, מחירי הדירות ירדו אך הביקוש נותר קבוע.

היום ננתח יחד את המצב הדו-משמעי הזה מאוד, כדי לנסות להבין את הגורמים, אך מעל לכל, להיות מסוגלים לגלות מה יהיו התחזיות העתידיות.
אם אתה מוכן לנסות את הנדל"ן הפיני שלך, עשה את עצמך בנוח. אנו עומדים להתחיל!


בשבעת החודשים הראשונים של שנת 2019 הסתכמו עסקאות הנוגעות לבתים שהיו קיימים לפני כן בכ- 31,900. מספר גדול, אך לא אם משווים אותה לתקופה המקבילה אשתקד. למעשה, לאחר שנה התגלה ירידה של - 3%. דירות המגורים היו אלה שחוו הכי הרבה קריסה זו, ובכן פחות מעשר נקודות אחוז לעומת 2018.

אבל מה הבסיס לבעיה זו? ומעל לכל, מדוע, למרות ירידת המחירים, הביקוש ללא שינוי? המצור הוא בעל אופי כלכלי גרידא. למעשה, בניגוד למה שאפשר לדמיין, פינלנד לא חוותה צמיחה כלכלית בשנים האחרונות. די אם נאמר שרק בשנת 2014, כ -40,000 עובדים פינים, המתמחים במגזר העיקרי (ICT), היו מובטלים.

למרות זאת, בסך הכל, נראה כי הכלכלה הפינית משתפרת מעט.
אכן, מס האבטלה צנח ל -7%, מה שמעיד היטב על התאוששות.
אבל בואו נראה מה המחירים של הבירה, הלסינקי.

דמי השכירות והחזר השכירות באופן כללי נותרו מתונים. עלות דירה בבירה נע סביב 7,000 יורו למ"ר.

כדי להגביל את הנדל"ן הפיני יש גם בעיה תרבותית קטנה.
רמת החיים הממוצעת בפינלנד גבוהה בהרבה מזו של מדינות אירופה העיקריות. מה שאומר שמשקיע עתידי היפותטי, יצטרך להתמודד לא רק עם עלויות הנכס עצמו, אלא גם עם אלה הנוגעים להפיכתו לאזרח פיני. למרות העובדה שהשירותים באיכות מעוררת קנאה, זה עדיין נשאר בעלות מוגזמת באמת לשאת. זה מיוצג על ידי הנגישות לזה.

אפילו להיות אזרח פיני זה יקר במיוחד. תקופות ארוכות ותהליך מורכב.
יתר על כן, התרבות הפינית היא בין הפחות פתוחות לתרבויות זרות. לפיכך קל להבין כיצד אזרח זר מוגבל גם פסיכולוגית ברצונו לשנות את החיים לחלוטין במדינה עם כל כך מעט ראש פתוח.

מהן התחזיות לעתיד פינלנד? עם זאת, כלכלנים מקווים להחלמה, אם כי לא פתאומית. מה שאנו יכולים להבטיח הוא שכמו תמיד בפורטל שלנו, אנו תמיד נעדכן אותך בחדשות האחרונות הקשורות לעולם הנדל"ן.

 כך שתוכלו להישאר מעודכן על מגמות שוק הנדל"ן העולמי בלחיצה פשוטה, רק על ריג'יירו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB