קונים לקחת יותר מדי זמן לקנות בית - זה מה שקורה בשוק הנדל"ן

בין אם אנשים נחושים או מתלבטים תמיד, יש עובדה שאין עליה עוררין: קונים של נכסים חדשים לוקחים 124 שעות כדי למצוא את בית החלומות שלהם ולקנות אותו. בניתוח המבוסס על מדגם של 2,000 קונים פוטנציאליים, נמצא כי יותר מ 10 ימים נדרשים לפני חתימת חוזה המכירה.

אבל מה זה גידול דרמטי כמעט בזמן בין שלב טרום הרכישה לבין הרכישה בפועל תלויים?
בדרך כלל מדובר בגישה הנובעת מאי-ביטחון בסיסי. אולי העמים שבהם התופעה הזאת מרוכזת אינם מבטיחים רמה של שקיפות כמו לאפשר למשקיעים לעשות את השלב הזה בשלווה מוחלטת ובשלווה.

איך יכולים המוכרים להתמודד עם המצב הזה? ומעל הכל, מה יכול להיות הפתרון כדי לאפשר להם לפלח את הביקוש שלהם, כדי למנוע את השלבים האלה נתקע?
כדי לקדם מפגש מהיר יותר בין היצע וביקוש, יש צורך לכלול פרטים רבים ככל האפשר במודעה שלך, על מנת להבטיח תצוגה כללית שיכולה ליצור תמונה ברורה וקלה להבנה עבור כל בעלי הבית העתידיים.

על פי סקרים סטטיסטיים למעשה, מעל כל המילניאלים החדשים, אשר אנו יודעים לשלוט על הסצנה העולמית של שוק הנדל"ן, להתעכב על הפרטים האלה שיכולים להיות מאוד מפלה בבחירה ובחירה של רכוש.

לפני בחירת נכס, קונים בגילאי 21 עד 29 להקדיש זמן רב לניתוח מפורט של כל פרט של הנכס, בשלב טרום הרכישה. פחות זמן משמש את התיקים של גברים בגילאים 30-39, אולי דווקא בגלל צרכים מתקרבים יותר, הן על פי גיל והן על ידי האחריות המוגבלת לתחום העבודה ו / או המשפחה.

על פי הסקר שדווח בעבר, זה יהיה שימושי יותר עבור הקונים, מהר יותר עבור המוכרים, להשקיע יותר זמן להסתכל מראש על הפרטים של הנכס, ולא ביקור פיזי של אותו אם, כבר בהתחלה, הם לא כולם נוכחים את התנאים הדרושים לתת תמונה משביעת רצון של הבית המדובר.

אתה תבין היטב כי המפתח של כל דבר gravitates סביב הרעיון של דבקות של רעיונות concretization של אותו בבית חלומותיך.

המצב הכלכלי הרעוע בעולם, שנגרם על ידי המשבר העולמי, עודד קונים מכל רחבי העולם לבחור נכסים עם רוח קריטית יותר, באופן היפותטי, יכול לספק את הצרכים שלהם.


הסיבה לכך, 124 השעות המפורסמות של הזמן, היתה מסוגלת לבחור, אינן סימפטום של משבר בשוק הנדל"ן, או של חוסר היכולת של המוכרים להתחבר באופן מושלם לצד הביקוש. אבל כל זה בא מתוך בגרות חזקה "" משתוללת בתיקים של קונים עתידיים כי לפני ביצוע צעד חשוב, הם רוצים לוודא שיש להם את כל האישורים הנכון לעשות את זה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB