נדל"ן ועיצוב: האיזון היפני פוגש את התרבות האיטלקית

אם אנחנו חושבים על רעיון של רוגע, קלילות ורווחה, אנחנו לא יכולים רק להתייחס לתרבות המזרחית, במיוחד היפני, מכוונת לחדד את הנשמה באמצעות אורח חיים מתון רחוק מכל צורה של כאוס. המימד המיליארי הזה שאמץ אוכלוסיות שונות לאורך השנים, נראה כי עם הזמן הוא עבר למערב ושקע בשורשיו באחת העמים החזקות ביותר מבחינה תרבותית: איטליה.
מושג ההרמוניה והשלום מבוסס על הקווים הפשוטים העוקבים אחר המסורת הרומית, אך המרכיב המרכזי באיחוד זה הוא המגזר שבו מוחל האיחוד המושלם הזה: הנדל"ן.
כן, המפגש בין שתי תרבויות מנוגדות לחלוטין הוליד דרך חדשה להרהר בממד היומיומי של בתינו.
מה הם המרכיבים העיקריים של תערובת זו?
מהמזרח עם זעם, חללים בהירים, ליניאריים ופשוטים מופיעים. יש דינאמיות אמיתית בעיצוב, בשל בחירה זהירה של סביבות מקומיות, עם צבעים בהירים וטיפול בצבעים של הטבע. הכל מעורבב עם מנה של '' ירוק '': הצמחים (גם אם קטנים) הם אמיתי חייב כי אתה לא יכול לפספס!

למעשה, נוכחות של מגע של ירוק מבטיחה נקודה חזקה במונחים של אסתטיקה, אך מעל לכל רווחה פסיכו-פיזית מוכחת מדעית. כדי להפוך את ההגדרה אפילו עשירה יותר, החומרים המשמשים לשחק תפקיד בסיסי. עץ ועור, לעתים קרובות ירק שזוף, להבטיח ניואנסים צבע מודרני אבל באותו זמן יכול בקלות להיות משולב עם רהיטים ישנים, יצירת תחושה של רכות והמשכיות עם החיצוני. תמיד ממשיכים לנתח את השפעות מזרחי, אנחנו לא יכולים להיזכר להזכיר את הדלתות מוסתר לעתים קרובות, אשר נותן את הבית רצף עם הטבע שמסביב ויופי.

בין הצבעים הבהירים שמגיעים מהתרבות האיטלקית, והם עולים בקנה אחד עם רעיון זה, אנו מזהים את הצבע האדום. עם הניואנסים המגוונים ביותר שלה, צבע התשוקה הוא מסוגל להעשיר אפילו את החדרים כי הם כנראה פחות להתאמה אישית, להביא מגע של זוהר המערב. יש לציין כי בהיותו צבע חזק במיוחד, גם לתחושות המתעוררות, רצוי לא לחרוג מן הפרטים, כדי למנוע יצירת חוסר איזון הן ברמה הכרומטית והן ברמה "המבנית" בין הסביבות השונות.
בדרך כלל איטלקית, הם גם קומות. סמל של סגנון רומי עדיין מתמיד, הוא ללא ספק השיש קררה, עם מגוון של צבעים כי נע בין לבן מלוכלך ורוד חיוור, אשר משתלבים היטב עם ההגדרות המתוארות לעיל.

הבחירה של קומה אור משלב שתי תרבויות. מצד אחד ישנה התייחסות חזקה להיסטוריה האיטלקית, המבוססת על כוחה של אימפריה שהשתלטה על הפלנטה כולה, ומצד שני הצורך להאיר לכל היותר את כל החלל בבית, תוך שמירה על הפילוסופיה הבודהיסטית המבקשת דרך קבע את אור, מרכיב חיוני בחייו של כל אדם.
מפגש בלתי צפוי יצרה אופנה חדשה לגמרי גם בתחום הנדל"ן.

ואת, את מרגישה יותר מזרחית או מערבית?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB