ברלין במגמת עלייה: איך שוק הנדל"ן הגרמני מתרחב

הגדלת האוכלוסייה, תרבות כלכלית מטורפת, צעירים מתעניינים יותר ויותר בשוק הנדל"ן, מנהיג בעולם הפיננסי. המצב הגרמני הנוכחי נראה נוח מאוד, לא רק עבור הכלכלה בכלל, אבל בעיקר בשוק הלבנים.
למעשה, ברלין חווה תסיסה גדולה, תורמת לצמיחה בביקושים, אלא גם במחירי הנדל"ן.
אבל מאיפה כל זה בא? ומעל הכל, מדוע נרשמו עליות אלו מאז השנה?
שלושים שנה לאחר איחוד של העיר המחולקת ביותר בעולם, עליות במחיר הממוצע של מבנים דמי השכירות של כ 11% נרשמו.
על פי סקרים סטטיסטיים שנעשו לאחרונה, למעשה, ברלין היא העיר הטובה ביותר להשקעות בנדל"ן, ובהשוואה למרכזי מטרופולין רבים אחרים, ישנה עלייה דמוגרפית "אקטיבית", כלומר, על ידי יחידים המשולבים היטב בשוק ההשקעות.
זהו ללא ספק המרכיב המרכזי המבדיל בין העיר הזאת לבין גרמניה בכלל.
נכון שהעיר הזאת, בהשוואה לרבים אחרים הממוקמים היטב בשוק הבינלאומי, אז יש מחירים אבסורדיים כל כך, עד כדי דחיפת זרימת ההון הגדולה לאומה הזאת על חשבון המתחרים העיקריים. וזה לא הכל!
תופעה זו אינה משפיעה רק על אזרחים גרמניים המעוניינים לרכוש בית, אך מעריכים כי כ -43% מעסקאות הנדל"ן הבינלאומיות נחנכו בתחילת השנה החדשה. ברור כי לא ניתן להשוות את ערכי הנדל"ן של דירה בברלין עם מתנה דומה בניו יורק או בלונדון, אבל זה לא להרתיע את הבעלים המבקשים למכור את רכושם.
המחיר עבור גישה לשוק הנדל"ן הגרמני, מה שנקרא מחסום הכניסה, הוא סביב 10,000 € למ"ר, אבל, עבור בתי יוקרה, הוא מוכן לשלם כמעט כפול.
גורם נוסף המניע את שוק הנדל"ן הגרמני נובע במידה ניכרת מרמת האבטלה הנמוכה במדינה.
 תמיד יש הרבה יותר אנשים שעוברים לברלין ומחפשים עבודה וכמובן גם מקום לינה.
אבל אפילו הגרמנים עצמם מסתערים על הבירה, בייחוד על הצעירים, שלעתים קרובות יורשים עושר עצום, מחליטים להשקיע אותו בלבנה הלאומית. אנו יכולים לומר שברלין הפכה לעמק הסיליקון החדש במיוחד הודות לחברות הזנק שקיבלו מימון בהיקף של יותר מ -8 מיליארד דולר, וממשיכים למשוך עובדים עתידיים רבים, השואפים לשינוי קיצוני בחייהם ואולי אפילו לעבודה באחת החברות המפורסמות בעולם.
רצוי לקונה לבחור את אזור ברלין, שכן התשואה על ההשקעה עשוי להיות גדול יותר לאורך זמן בהשוואה לאזורים אחרים של האומה הגרמנית.

מה לומר, נראה כי גרמניה היא בלתי ניתנת להשגה מכל נקודות מבט!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB