יוטה: שם עסקאות נדל"ן הם מהר מאוד

אם רכשת נכס ביוטה לאחרונה, תדע היטב כי שוק הנדל"ן כאן הוא בהחלט מהומה. המהירות של עסקאות נדל"ן מרשים, כל כך הרבה כדי להגדיר את המדינה הזאת כאחד הפעילים ביותר בארה"ב בתחום הנדל"ן. בין המטרופולינים השונים שאיפשרו לאומה הזאת להגיע לאחד המקומות הראשונים בענף הנדל"ן, אנו מוצאים Ogden-Clearfield, שם הזמן הממוצע של בית בשוק היה על 31 ימים. מהר יותר בעסקאות נדל"ן היו רק השווקים הגדולים ביותר בקליפורניה (26 ימים), טקסס (29) וושינגטון (30). פער קטן, כמעט חסר חשיבות אם ניקח בחשבון גם את המרחב העצום (בהחלט מעולה) של אלה השווקים הגדולים לעומת זה של יוטה.

עם זאת, מה זה ביצועים יוצאי דופן נובעים? לדברי כלכלנים שונים מומחים בתעשייה, תמיכה ניכרת ניתנה על ידי רמה גבוהה של התייעצות התעסוקה במדינה. קיפלינג'ר גיבש לאחרונה דירוג שמראה את יוטה כמדינה השנייה, בדיוק אחרי איידהו, עם שיעור התעסוקה הגבוה ביותר בארצות הברית. הסיבה מדוע, העובדים הם המשקיעים העיקריים של הלבנה של יוטה.
גם על פי הדירוג שנערך על ידי Kiplinger, צמיחה זו גדלה עם מגמה כי לא נראה שיש מטרה מדויקת, אכן. התחזיות מודיעות על עלייה מתמדת ביוטה: התיירות היא המפתח השני לקריאת השוק הכלכלי וכמובן גם בתחום הנדל"ן. ישנם תיירים רבים מדי שנה המבקרים במדינה זו וכמו רבים מחליטים להתיישב בארץ הזאת, המשקפת עלייה ניכרת בתוצר הלאומי ו recirculation כלכלי מהיר יותר.
המגזר היחיד שנותר מעט מאחור הוא ענף הבנייה, אשר רשם ירידה של 15%.
מרכיב הדגל החותם את התמונה הכלכלית של הנדל"ן הוא ללא ספק הטכנולוגיה. כמעט 80% מהבניינים הוסבו מבנים חכמים, בברכה על חדשנות טכנולוגית הנדל"ן הכולל שהשקיע ברחבי צפון אמריקה. בתים חכמים, מערכות פוטו-וולטאיות וחומרי מחזור בר-קיימא. איכות מעולה ואז מתערבב עם הצרכים בשוק, ובכך להבטיח את התוצאות כי הם למעשה מזוהים על ידי הסטטיסטיקה.
לגבי המחירים, עם זאת, נראה כי הם גדלו, ברור בהתחשב לעלייה באיכות עבור המבנים ואת הכלכלה בכלל. סיבה אשר משכנתאות נדרשים גם יותר. הביקוש למשכנתא יוטה גדל באופן אקספוננציאלי ב 45%, הוכחת כי המשקיעים עצמם החליטו לעשות את החיסכון היחיד לבנים להתכנס.
התחזיות מודיעות כי שיעורי יישארו נמוכים אבל משכנתאות בריבית קבועה יגדל ב -6% בשנת 2019. וב -7.7% בשנת 2020.
מה לומר, יוטה נראה הבדיל את עצמו בשנים האחרונות, כמו תמיד, אנו מקווים כי היא תמשיך לרכוב על גל ההצלחה בשוק הנדל"ן.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB