מקור חדשות לפי נושאים: נדל "ן יציב אבל עדיין חלש מאוד: המקרה המוזר של אוקראינה

באוקראינה, מחירי הדיור נראה סוף סוף התייצב. המשק מראה סימני התאוששות, ובכלל, השוק הוא בהחלט משגשג יותר מהרגיל. אבל למרות הכל, נותרה בעיה חשובה מאוד: זו של שוק שעדיין חלש מאוד בהשוואה לממוצע האירופי.

מחירי הדירות ירדו ב -4% לעומת הרבעון האחרון אשתקד. למעשה, כ -1,131 דולר למ"ר נדרש לרכוש נכס. גם מחירי הדירות שנבנו לאחרונה נרשמו בקריסה של ממש, בדיוק ב -61% לעומת השיא שזוהה ונגע ב -2008, שם הסף היה של 2,640 דולר למ"ר.

פיחות זה נגרם על ידי השנים הקודמות שראו את אוקראינה כגיבור של מצבים קשים למדי, המקושרים בראש ובראשונה לשלב של חוסר יציבות מינהלית וממשלתית.

עם זאת, זה לא discouraed המשקיעים, אשר נראה אופטימיות בהחלט, אם כי התכווצויות כלכליות של עד 10 נקודות אחוז דווחו.

מאז 2017, את המאפיינים עם מידות גדול מ 60 מ"ר עבור דירות ו 120 מטרים רבועים. עבור הבתים הם היו נתון שיעור מס אמיתי של אותם נכסים עד 1.5% על שכר מינימום חודשי עבור כל מ ר מרובע. עם זאת, לעומת שיעור מרבי הקודם של 3%. הירידה נובעת ההשפעה חזקה מופעלת על ידי עליית שכר מינימום מ 1,378 UAH UAH 3,200 בתחילת 2019.

לכן, עבור 1 מ"ר נוספים, הבעלים של הנכס יהיה חייב לשלם מס שנתי מקסימלי של כ 48 UAH, לעומת זה צפוי בשנת 2016 של 41.34 UAH.


לגבי הגישה של זרים בשוק הנדל"ן האוקראיני האמיתי, אין הגבלות מסוימות לגבי קנייה ומכירה של עסקאות.
רובם נמצאים דולר ארה"ב, בעוד המכירות הגדולות מצוטטים Hryvnia, המטבע הלאומי האוקראיני.

אלמנט מרגיע ניתן על ידי התשואה הגבוהה של הבניינים, במיוחד בעיר הבירה. יש מדברים על מגוון של ערכים הנעים בין 7.50% ל -10%. המחיר הממוצע למטר הוא 2,930 € למ"ר.
והחוק על שכר דירה? זה בהחלט לטובת הבעלים! בואו לגלות מדוע!

לבעל אופציה לסגת מחוזה שכירות ללא הודעה מוקדמת וללא הגשת ערר לבית המשפט, אם השוכר לא שילם את דמי השכירות במשך שלושה חודשים רצופים. יתר על כן, שכר הדירה יכול להיות משא ומתן בחופשיות. הצדדים יכולים להתקשר בחוזה הקובע את ההליכים לעליות שכר דירה תקופתיים שיבוצעו (לדוגמה, על בסיס אינפלציה).

מה לומר, למרות המצב הוא מגוון באמת, נראה כי באוקראינה נוחות לא חסר, הן בצד הביקוש, אלא גם בצד ההיצע. אין ספק שאנו מקווים לזמנים טובים יותר, לאפשר לקרקע הזאת לעלות לפסגה מבלי לחשוש מכל מתחרה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB