ארה"ב: אחרי שבע שנים הבניינים מאבדים מניות

"השוק של בתים חדשים משתנה" "אלו הן המילים שבדרך כלל מעודדות משקיעים עתידיים. אבל האם השינויים תמיד חיוביים? ואכן, לעתים קרובות קורה כי שינויים אלה משתנים בשוק הם מגבילים, עד כדי קבלת הקונה לבחור פתרונות שונים.

אבל מה שקורה באמריקה, זה נראה רחוק מלהיות שלילי למשקיעים. למעשה, מחירי הבניינים החדשים ירדו ב -1% לעומת הממוצע שהודגש ברבעון הראשון של 2019. ירידה זו, אם כי היא עשויה להיות לא רלוונטית, היא משמעותית, בהתחשב בכך שלא היו אחוזי ירידה מזה שבע שנים חלק.

עם זאת, מכירות של בתים חדשים נפלו, בדיוק 3% פחות מאשר בשנת 2018. ההצעה, לעומת זאת, גדל ב -5%. שוק תוסס ולכן, עם זאת, מעורר חוסר ביטחון מצד מי מתכוון להשקיע.

קריסת המחירים הקטנה, עם זאת, על פי מומחים בתעשייה, כבר היה צפוי. הביקוש לבתים חדשים מקורר למעשה כבר במחצית השנייה של 2018, בדיוק באותו זמן כי יצרנים החלו להפחית באופן משמעותי את המחירים ואת ערבויות תמריצים הן סוכני נדל"ן אלא גם לקונים, אשר הביעו את האינטרס שלהם לקראת פרויקטים חדשים בצנרת.
 בין תמריצים והטבות, משקיעים אפשריים, אלה הקשורים לעיצוב, לבלוט למשוך.

אבל איך היצרנים מתנהגים כרגע?
כדי להפוך את המחירים אפילו תחרותי יותר לענות על הצרכים של הלקוחות, מגרשים קטנים יותר תוכננו עם פחות עדכונים של בתים ספציפיים, כדי להוסיף רק במועד מאוחר יותר, במחירים יתרון בהחלט.

מופת הוא המצב בדאלאס, שבו אספקה עבור בניינים חדשים גדלו ב -15%, כבר ברבעון הראשון של 2019, במיוחד עבור high-end נכסים.
 מטרת הירידה היא גם תמריצים כספיים, כגון מרכזי תכנון ואוהלים מובנים, המבטיחים ירידה כללית במחיר הנכס בשוק.

 על ידי כך, בוני בסופו של דבר לשים את אותו הסכום המדויק של כסף ברשת למכירה אבל, אבן הפינה של אסטרטגיה זו, קונים יכולים להרגיש שהם appropriating טוב ברמה מסוימת ובמחיר יותר מאשר יתרון.

הנגישות לשוק הנדל"ן היא המפתח של וולטה. אם זה יהיה חסר זכות, יהיו מגבלות הן עבור הקונים, אלא גם עבור בוני - מוכרים חשובים באמת. דוגמה בלתי אפשרית לא להילקח בחשבון היא של סן חוזה, שם הבעיות נובעות מחוסר אספקה שיכולה לאפשר קונים פוטנציאליים להיות חלק ממשקיעים בשוק.

האם יהיה איזון בין היצע וביקוש? לא קל לומר זאת בוודאות. אבל אין ספק השוק האמריקאי הוא בהחלט תוססת כמו תמיד!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB