ארמניה שוק הנדל"ן: צמיחה מדהימה

בין המדינות השונות שמושכות את האינטרסים של המשקיעים הפוטנציאליים, בהחלט לא יכולנו לתת למדינה ייחודית באמת לברוח. היום אנחנו באאוראסיה, באזור שבמהלך ההיסטוריה היה גיבור האירועים החשובים מבחינה כלכלית, ומעל לכל מבחינה חברתית. השם שהוקצה למדינה זו הוא תוצאה של "איחוד לשוני-תרבותי בין העמים השכנים השונים. ערש של הציוויליזציה Urartu, המדינה כי הוא נוהג בשוק הנדל"ן האירואסי מטורף הוא ארמניה!

על פי נתונים סטטיסטיים, למעשה, מספר עסקאות הנדל"ן שהתקיים בשנתיים האחרונות בארמניה, הגיע ל 15,230, עלייה של 30% לעומת 2018 ו 24% לעומת 2017. אבל שבו מחוזות, בפירוט, האם זה בום הנדל"ן נרשמה? בעקבות הצמצום, אנו מזהים את ההון, Erevan (35%), ואחריו Kotayk (11%), המחוז של Ararat (8.8%), Armavir (8%), Gegharkunik (7.7%), לורי ( 7.1%), אראגסוטן (6.1%), שיראק (5.2%), תבשוש (4.8%) ולבסוף סיוניק (4.5%).

אחרון חביב היה המחוז של Vayots Dzor עם העסקאות הזעירות ביותר (2.1%) אבל עדיין חשוב עבור שוק הנדל"ן.
רוב העסקאות מוקדשות לחתימה על חוזי קניה ומכירה של נכסים למגורים. אבל יש גם חוזי שכירות ועסקאות ליסינג.

למרות המצב הזה, כנראה, בארמניה, יש לזכור כי מחירי הנכסים עלו לעומת השנה הקודמת, המאשרים את העובדה שהשוק הארמני מציג את עצמו בעולם כזוכה ודינמי, עד כדי כך שהוא יכול להמשיך המחירים לא כל כך זול. המחיר הממוצע למ"ר עבור נכס בעיר הבירה גדל ב -1.6%, אך ניכר ביותר במונחים של עלייה הם אלה שדווחו באזור קנטרון (480,000 מחזות למ"ר, אשר תואמים 800 €).

בהחלט מחירים יתרון נוסף הם אלה הרשומים במחוז Nubarashen, עם 155,300 דרמות.
יש לציין, עם זאת, כי הוחלו מגבלות על עסקאות נדל"ן. ב -1 במרץ השנה תוקן חוק איסור הלבנת הון על ידי ממשלת ארמניה. סוג של חבילת החקיקה היה אימצו ולכן כדי להגן על שני הקונים ואת הבעלים של המבנים עצמם.

בנוסף, פרויקטים רבים של בנייה נערכים, אך גם מכוון לשיפור היחסים הבינלאומיים, על מנת לטובת הכלכלה דינמית יותר מהר יותר. נכס בארמניה נשאר כרגע בשוק במשך כ -40 יום.

 בהתחשב בממוצע האסייתי והאירופי, אלה הם זמנים ארוכים יותר, אך עדיין נותנים "גל אופטימיות הן מצד הביקוש והן בצד ההיצע.
לכן קיווה כי בום זה לא יהיה מוגבל רק 2019, אבל זה ימשיך עם מגמה בלתי ניתן לעצירה, כגון כדי להפוך את המדינה הזאת אפילו יותר אטרקטיבי ותחרותי בשוק הלבנים!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB