לאס וגאס היא נדל"ן מפחיד

השנה עומדת להסתיים, אך חיוני להבין עד הסוף מה המגמה האמיתית של הנדל"ן ברחבי העולם. אי יכולת לבצע ניתוח כללי, כפי שהיה מלא בחריגים, היום נתמקד בתופעה המדהימה שמאפיינת את לאס וגאס. מחירי הדירות עולים בהדרגה ויוצרים השפעה גדולה על הנדל"ן האמריקני.
אך כיצד ניתן לכמת עלייה זו? כמה עולה רמת הרצון של נכס או יורדת מתוקף עלייה זו?

היום נגלה יחד, נותנים תמונה ברורה של המצב. נתחיל מההנחה שמגמות הנדל"ן נותרו דומות לאורך כל שנת 2019. מה שאומר שעניין רב עורר על ידי בתים צמודי קרקע קיימים, שנמכרו במיוחד בדרום. המחיר הממוצע נשמר בחודשים האחרונים על 300,000 דולר (לעומת 290,000 בחודשים הקודמים). העלייה ההדרגתית גרמה להאטה בהיקפי המכירות בהשוואה לשנים האחרונות. הבתים נותרו, כמובן, יותר זמן בשוק אך זמינות ההצעה עדיין מוגבלת מבחינת המגוון.

 לפני ההאטה, מחירי הבתים המוגבלים לאס וגאס זינקו, אפילו החל משנת 2012. הרווחים שנוצרו הגיעו לשיאים היסטוריים. נגעה בקרן כאשר המחירים הגיעו ל -118 אלף אירו, בדיוק בינואר באותה השנה. המספר הכולל של בתים, בתי עירייה ואולפנים שנמכרו הושג עם נפח של 2946 נפחים. בהשוואה לשנה שעברה, עבור בתים, המכירות עלו ב -5% ואילו בתים משותפים ב -4%.
היצע הדיור המקומי נמצא מתחת לממוצע, אך נותר צף עם קצב מאוזן. לכן קשיי מכירות נותרו רק בקטגוריות מסוימות. אז מה הם נקודות השיא של הנדל"ן בלאס וגאס?

ראשית כל, שווי העסקאות העקבות הסתכם ב 880 מיליון דולר לבתים ויותר מ- 101 מיליון עבור בתים משותפים. בהשוואה לשנה שעברה, שווי המכירות הכולל עלה ב -12% לבתים וכ -2.5% עבור בתים משותפים. למרות הקצב האיטי, המיוצג על ידי שישים הימים שנכס נשאר בבית, המגמה חיובית. עליית המחירים לא הרתיעה קונים פוטנציאליים, שעדיין מוקסמים מהיופי וההזדמנויות שללאס וגאס יכולה להציע.

מה סיכויי הנדל"ן בחודשים הקרובים של השנה החדשה? מתן תשובה קונקרטית זה לא פשוט. אך אנו ממליצים לכם להישאר מעודכנים בפורטל שלנו, לקבל את כל החדשות שקשורות לא רק לנדל"ן בלאס וגאס, אלא גם ברחבי העולם. בנוסף לטיפים הרבים להפוך את הבית שלך ליותר ויותר לדבוק בטרנדים החדשים בשוק הנדל"ן!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB