נדל"ן ויוקרה: מכיוון שעלות נטו גבוהה מעדיפה להשכיר

כפי שכבר ציפינו באחד מהניתוחים המעמיקים הקודמים שלנו, נראה כי שוק המכירות של התפוח הגדול מתעכב. עם זאת, מה שלא הבנו וכעת אנו חושפים הוא חוסר העניין בחוזי מכירה, לטובת חוזי השכירות.

תופעה זו תיראה נורמלית לחלוטין, עם זאת, אם היו מתייחסים למטרה כללית ולא ספציפית. מה שגורם לנו לחשוב ומשאיר אותנו מעט נבוכים זו העובדה שמגזר המשקיעים שנבדק הוא זה של מותרות, במיוחד זה של ערך גבוה-נטו. מונח זה מגדיר את הקטגוריה הנהנית מכמות עצומה כדי להיות מסוגלת להרשות לעצמה השקעה ברמה מסוימת.

אז מדוע, גם בתחום היוקרה, נתקלות בבעיות הללו?
במציאות הבעיה האמיתית היא זו המוגבלת לרכישת נכס ולא לשכר דירה. הסיבה לכך היא שנבנים אזורים חדשים המיועדים ל'שכירת היוקרה ', העומדים יותר ויותר בצרכיהם של האנשים הנוגעים בדבר, אך לדברי רבים, נוחים עוד יותר.

לטענת מלין, נשיא העיר בית גידול, כמה משקיעים "בשווי נטו גבוה" בוחרים לשכור, במקום לקנות, את בתיהם שלהם, מכיוון שהם מונעים על ידי הרמה הגבוהה של השירותים המוצעים ו (מעל הכל) מגמישות. הנובע מההשקעה "החלקית" ולא לטווח הבינוני-ארוך.

עדיין נציג ה- CH, ממשיך בנאום מדגיש את ההבדל בהשוואה לשנים קודמות; תקופות בהן אנשים חשו צורך דחוף להפוך לבעל נכס. כיום הצרכים השתנו ואנו בוחרים באפשרות להיות מוגבלים פחות בעתיד, להיות מסוגלים לשנות, לשנות מבנה מבלי לחוש את המשקל של הוצאה כספית ניכרת ומגבילה.

ג'ורדן סאקס, מנכ"ל Bold New York, הדגיש כיצד מצב זה השפיע גם על שינויי מחירים.
למרות ששוק הקונים הוא חזק מאוד, מבחינת תיק העבודות, נראה כי העלייה במחיר הנדל"ן מחמקת עוד יותר את רצונם של מעטים להתאים נכס באופן סופי.

כן, גם לעיתים נראה כי פאר יש היסוסים, אפילו אם, כמו שאמרנו בעבר, גורם מכריע חזק הוא זה שנוצר כתוצאה מההשפעה הפסיכולוגית של האדם כאשר הוא מרגיש מדוכא על ידי השקעה כה חשובה ומסוגלת. לחסום אותו במשך כמה שנים.

אפילו בנדל"ן, אם כן, זורמים פנימה ה''חששות '' וה''צרכים '' של חברה חדשה, שמבוססת על הגמישות, ההתאמה, אך בעיקר על השלווה של השקעה הקשורה יותר לאירועים פחות בטווח הבינוני עד הארוך.

מה צפוי? בהחלט מצב זה לא יהיה קבוע, וכנראה שתגיעו לרגע היסטורי בו תחפשו יציבות גדולה יותר, אותה ניתן להבטיח רק באמצעות חוזה מכר.
אך עד אז נמשיך לעקוב אחר המצב!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB