ניו זילנד: אוקלנד היא בשיא עבור משקיעים הנדל"ן

ניתוח החידושים החשובים ביותר של שוק הנדל"ן בעולם, אנחנו בהחלט לא יכול לגרום לנו להחמיץ אומה יוצאת דופן באמת! תמיד על פסגה של גל וכי בכל שנה מושך אליו תיירים רבים ומשקיעים עתידיים, אפילו בחודשים הראשונים של 2019 הוא מוסמך עבור התכונות הייחודיות והנדירות ביותר שלה. ארץ שנוצרה על ידי שני איים, אחד של צפון ואחד של דרום, הוא חווה הצלחה גדולה בכל רחבי העולם, אלא גם בקרב קיוויס, תושבי הארץ הזאת.

החדשות הטריות האחרונות של ניו זילנד היא הבאה: השוק אוקלנד נראה הכי טוב עבור קונים פוטנציאליים! על פי הסטטיסטיקה, האזור רשם שינוי לעבר עקומת הביקוש. בחודש מארס האחרון חלה ירידה במחירי הנדל"ן הממוצע, המאפשר לקונים להתאים נכס במחיר בהחלט יתרון יותר, הרחבת פילוח של המשקיעים התייחסות.

עם זאת, מצב זה הוא חיובי גם עבור המוכרים, שרואים את עצמם כגיבור של שוק, כי הוא בבירור מהר יותר לכיוון הכלכלה "תוסס פתוח לסחר בינלאומי. אם כבר מדברים במונחים של אחוזים, מחיר הנכס הממוצע באזור אוקלנד ירד ב -1.9% לעומת פברואר.

הרישומים החדשים גדלו גם הם ב -5% בהשוואה לשנה שעברה. בפירוט, למעשה, הבתים למכירה באזור זה גדלו ב -15.5%, השוואת פרמטרים אלה לתקופה המקבילה של 2018. לדברי הכלכלנים, זו תקופה משגשגת במיוחד מאז מגמה זו לא נראה נעול. אבל "תשוקה" זו של הלבנה הניו זילנדית לא באה רק מתיקים זרים, אך מעל לכל מהקיווים עצמם, אשר, תוך ציון הנוחיות הנוכחית, מעדיפים להשקיע ברכישת בית שני.

הציפיות הן ריאליסטיות ואופטימיות יותר מאשר בשנה שעברה. למרות הכל, עם זאת, יש לציין כי ניו זילנד היא מדינה במלוא התנופה. יש מספנות רבות מאוד המוקדש לבניית אזורי מגורים חדשים, ואת הגידול באוכלוסייה הובילה לצמיחה מהירה בביקוש משרדים חדשים, במיוחד בעיר הבירה.

גם אם הגידול אינו כה משמעותי, הצלחה זו נהנית מיתרון כולל. אחד האזורים הפעילים ביותר הוא ללא ספק זה של וולינגטון, אשר מחזק מאוד את רמות המלאי, אבל גם בזכות המחירים יציבה, מאפשר לרוכשים שקט נפשי גבוה יותר בעת הרכישה מראש.

בחלקים מסוימים של המדינה, לעומת זאת, ימי המכירות של הבניין עלו מעט. נתון זה הוא מובן, בהתחשב בערים הגדולות תמיד משכו עניין רב יותר מהמשקיעים, על חשבון חברות קטנות יותר.

ירידה במחיר הממוצע ומשקיעים גדולים, הם המנצח המנצח כי הוא מביא את ניו זילנד שיא גבוה מעולם לא ראיתי לפני! מה לומר, בהצלחה לאומה הזאת!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB