מקסיקני שוק הנדל"ן: התאוששות איטית

2019 כבר נחנך במלואו, בדרכים שונות ומעל לכל עם גישות כלכליות שונות על ידי אומות העולם. היו תוצאות חיוביות עבור הערים הגדולות, אלא גם עבור אזורים פחות מטרופוליני כי כבר משוערכים על ידי המשקיעים.

מציאות שהיא ללא ספק ייחודית ומיוחדת, היא זו שאיפיינה מדינה בעלת זהות תרבותית חזקה.
ערש הציוויליזציה של המאיה, שנבחרה לסדרת הטלוויזיה הנוכחית ביותר, של בית פרידה קאלו המפורסם, הגיבורה האומה של המאמר שלנו היום היא מקסיקו.

לאחר השינוי האחרון של הממשלה, ברמה הנדל"ן, מקסיקו החלה להיפתח יותר לכלכלה הבינלאומית, למשוך משקיעים רבים אשר להוטים לקנות נכס בארץ פנטסטי זה.
פבלו ואסקז רודריגז, נשיא AMPI, אמר כי עד סוף שנת 2019, מגזר הנדל"ן יגיע לצמיחה משוערת של 6% לעומת השנה הקודמת.

הפוטנציאל הגלום במדיניות הכלכלית-חברתית של מקסיקו מבוסס על שמירה על קצב צמיחה גבוה, הנובע מהביקוש המתמשך לדיור ולתיק המשכנתאות עם אחד השיעורים הנמוכים בעולם. אלמנטים שממקמים את המדינה במסגרת אופטימית בהחלט.

לגבי המשכנתאות, הכלכלן המומחה ב- BBVA Bancomer, ציין כי הם מושפעים יותר מהציפיות לטווח הארוך יותר מאשר שיעור ההתייחסות, שבו ההלוואות הצרכניות הן לטווח קצר.

המגזר המוביל של שוק הנדל"ן המקסיקני הוא מגזר המגורים, ואחריו חוזי שכירות ופאר, מבלי לשכוח השכרת נופש ומשרדים. המדינות המקסיקניות עם ריכוז גבוה של ביקוש לבנים הם Nuevo León, מדינת מקסיקו, Jalisco, מקסיקו סיטי ו Chihuahua.

מקסיקו סיטי, יהיה לנצל את כל היתרונות השונים הנובעים מפתיחה זו, באזורים רחבים שנועדו לבניית מבנים חדשים.
יתר על כן, רפורמות רבות מתנהלות לקראת פיתוח טריטוריאלי ועירוני. המשרד המוסמך הודיע למעשה כי יקצה 400 מיליון פסו למימון פרויקטים חדשים אלה.
בחודש דצמבר האחרון החליט השר יוספה גונזלס בלנקו אורטיז מאנה, ראש "סמרנט", לעבור למשרדי יוקטן, דבר שמייצג בבירור ביזור מינהלי אמיתי שמטרתו להביא להשתתפות משותפת של המגזר הפרטי, באמצעות הלוואות שונות, הביקוש הציבורי.

 הרעיון הוא לבנות דיור שבו המצב יתברר פחות משגשג, כדי להביא אפילו פרוסה של תיק המשקיעים גם באזורים מוערכים פחות, אבל עם פוטנציאל גבוה (במיוחד מנקודת מבט נוף).

מה לומר, חדשות אלה הן תמיד חיוביות, במיוחד אם הם יכולים ליצור אינם שיפור חברתי כלכלי של האומה, אלא גם כדי להרחיב את הגבולות של שוק הנדל"ן, היום, הוא כבר לא מקומי, אבל ברחבי העולם.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB