שוק הנדל"ן האפגני: תוהו ובוהו מוחלט

אפגניסטן, שנהרסה במשך עשרות שנים במלחמות פנימיות, היא ערש של כ -30 מיליון תושבים, שלמרבה הצער חיים בתנאים של עוני מוחלט. המקום העשרים ושלוש נמצא על ידי הארץ הזאת בדירוג שפורסם על ידי מגזין Global Finance של המדינות עם הרמה הגבוהה ביותר של עוני ואומללות, בעוד שב- Transparency International, אפגניסטן היא אחת המדינות המושחתות ביותר בעולם.

ארה"ב הזהירה תמיד את המעוניינים לרכוש נכס באפגניסטן, דווקא עבור אלמנטים אלה ללא ספק מכריע וזה להביא "פחות תחושה חיובית לאומה זו. בנוסף, יש לציין כי אפגניסטן נותרה אחת היצרניות הגדולות ביותר של סמים.

אבל עכשיו אנחנו מגיעים לתחום שמעניין אותנו יותר, זה הנוגע לשוק הנדל"ן, ללא ספק, אחד הסמכויות העיקריות המאפיינות את הלבנה האפגנית ניתן על ידי הטבע הכאוטי והמבלבל שלה. אין מערכת רישום קרקע כמעט כל העסקאות (82%) להתרחש מבלי להיות נשלט ותועד.

מסיבה זו מתרחשים מקרים שבהם אותה חלקה של קרקע מתבררת כבעלת קונים שונים, וכמובן, השיפוט, ללא התיעוד הנכון, אינו יכול לפתור את המחלוקות הרבות המתעוררות.

יד ביד עם חוסר זה רציני, בנייה בלתי חוקית גם נוסע. על פי ה - ARAZI, שני שלישים ממאפייני המגורים בערים הגדולות ובאזורי האומה נבנו באופן בלתי חוקי .היתר סטנדרטי לבניית נכס מאפס דורש 12 חודשים, בעוד שערכו הכספי שווה ל 80% של הנכס. לכן קל להבין את המניעים מאחורי התחמקות "הנדל"ן". עם זאת, למרות הכל, הרשויות ניסו לפתור ולפתור את הנגע הזה, אך ללא הצלחה. וגם את העלות של הנדל"ן? לדברי קרן המטבע הבינלאומית, בשנת 2010 90% מההשקעות הגיעו מחו"ל. אבל השאלה היא אחרת. למה? על עלותם הנמוכה והנמוכה של הנכסים, אשר תרמו בין השנים 2000 ל -2017 לפריצת הבנייה באדמה זו, התעוררה בראש ובראשונה הודות לבירות של דמויות מפוארות בשגרירויות הבינלאומיות השונות. אבל השאלה, למרות ארצות הברית מנסה למנוע את זה, לא נראה להפסיק. האוכלוסייה ממשיכה לגדול מסיבות מובנות אנחנו צריכים למצוא לינה.

עבור מה חששות (בפירוט) את המחירים למ"ר, אנחנו מדברים על דמויות כי הם סביב 300-1500 דולר, בעוד דמי השכירות מתחילים מ 50 $ לחודש עד למקסימום של 700 דולר, בהתאם לגודל.

המשבר הכלכלי מחריף את אי-השוויון עד כדי כך, כי צפויה התמוטטות נוספת והטלת שחיתות לשנים הקרובות

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB