לאס וגאס: שיא מחירים!

ערים כמו לאס וגאס ממוקדות תמיד על ידי חדשות בכל מגזר. אפילו אחת הנדל"ן! הפעם אין ספק. מחירי הדיור בלאס וגאס מגיעים לשיאים היסטוריים! וההצעה? זה תמיד מוגבל. אבל בואו נגלה יותר על המצב הזה.

על פי מה שחיברו על ידי המכונים העיקריים שעוסקים בסקרי נדל"ן, נראה כי בתים צמודי קרקע בדרום נבדה נמכרים בממוצע תמורת 300 אלף דולר. מחיר שרואה עלייה של 4% לעומת ספטמבר אשתקד. אפילו מחירי בתים משותפים אינם בדיחה. גם אם העלייה עומדת על 0.6%, נותרה העובדה כי נוגעים ברמות מופקעות בכל תחומי הנדל"ן.
הגידול היה עם זאת הדרגתי, והביקוש נותר חזק למרות העובדה שההצעה כה מחמירה. מדוע אפוא נראה כי שוק הנדל"ן בנוואדה ולאס וגאס אינו סובל מפגיעה מיוחדת מבחינת עסקאות?

ובכן, למרות שמצב זה אולי נראה קריטי למדי, נותרה העובדה שקנייה של נכס כדאית (ברגע היסטורי זה). בתקופה שבה נראה כי המשבר חלף מזמן, יש לחפש פיתרון בכל דרך שתאפשר לאדם לבצע השקעה בטוחה שיכולה לשאת פרי לאורך זמן.
ואיזו דרך טובה יותר מאשר להשקיע בנדל"ן?

הצוות של חזרת משבר עורר אצל הרוכשים הפוטנציאליים את הרצון להתאים מבני נדל"ן חדשים, למרות המחירים עלו.
אבל עלינו לזכור שאנחנו מדברים על עיר מסוימת מאוד. לאס וגאס היא לא רק מטרופולין פשוט של נבדה. אבל זה גם אחד המקומות בעולם עם זהות מאוד חזקה.

אך האם אתה רוצה להכיר מרכיב מסוים אחר במצב כמעט פרדוקסלי זה? 25% מכלל נכסי הנדל"ן שנמכרו בנבדה נרכשו במזומן. תסמין של אוכלוסיית משקיעים שבאופן מוחלט לא רוצים להיות כפופים למשכנתא ו / או הלוואות לטווח ארוך. תחי שיעור האפס!

עם זאת, לסיכום, החלטנו לכלול את הנקודות הבולטות (קריטיות ואחרות) למצב בו הנדל"ן בלאס וגאס חווה.
ראשית, סך כל עסקאות הנדל"ן בספטמבר. עד 995,000,000 דולר לבתים בשילוב 125,000,000 בתים משותפים, גורדי שחקים ובתי עיר. לעלייה כללית לעומת השנה שעברה של 20%.

הנפחים העיקריים נובעים מחוזי מכירה המאופיינים במקצבים איטיים בהשוואה לשנה שעברה. המגבלה המקסימאלית לנוכחות נכס בשוק הנדל"ן בלאס וגאס היא 60 יום.

מה לומר, המצב, למרות היותו קריטי, לא נראה שמרגיז את המשקיעים, אכן! מי יודע מה יהיו ההשלכות על הנדל"ן של נבדה? בזמן ההמתנה לגלות אותם, אנו מזמינים אתכם להתעדכן בפורטל שלנו, לגלות את החדשות האחרונות!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB