בום במחירי הנדל"ן? בקנדה זה הגיע לסיומו!

הכלכלה כמעט תמיד בלתי צפויה. ישנם מספר גורמים שיכולים לקבוע את ההצלחה של אסטרטגיה אחת וכישלון של אחרים. בעיקרון, כאשר התקופה פורחת, אם כי מחירים מסוימים עשויים להיות גבוהים, עקומת הביקוש לא משתנה, אבל עונה באופן מושלם עם עקומת האספקה.

אם כן, קל להבין כאשר מדינה עוברת שלב מצוין, ומצד שני אי אפשר לנבא כמה זמן תימשך הסוגיה הזאת. זו היתה התופעה שהשפיעה על אחת המדינות הייחודיות והקנאיות ביותר בעולם בכמה היבטים: קנדה!

לאחר עלייה מתמדת ופתאומית במחירי הנדל"ן, בשנים האחרונות, עד לשיא של כל הזמנים שנרשם בשנת 2018, המדינה חווה האטה חדה, ובעקבותיה ירידה מקבילה, מלווה גם בריבית הולכת וגדלה הכלכלה האיטית. בנוסף לירידה בביקוש, יש גם היחלשות חזקה של ענף הבנייה, אשר תמיד היה מנהיג במדינה הקנדית.

חוזי המכירה ירדו ב -20% לעומת הרבעון האחרון של 2018. אבל אנחנו נכנסים למשבר במגזר זה אפילו יותר, עם ניתוח מפורט עוד יותר.
על פי איגוד הנדל"ן הקנדי (CREA):

• מחירי הדירות רשמו הכנסות שנתיות של 4.85% - אך בשנה שעברה הם עלו ב - 19.69%
• בתים מדורגים גדלו ב - 3.06% - אך בשנה שעברה הם גדלו ב - 12.07%
• המחיר הממוצע של בית חד - משפחתי יחיד ירד ב - 0.27%, ואילו בתים דו - קומתיים עלו ב - 0.4%.
• מחירי הבתים של ויקטוריה מדגישים את העלייה הגדולה ביותר של 5.95% לעומת 2018, ואחריו אוטווה (5.8%), המילטון (4.48%), מונטריאול (4.27%), טורונטו (3, 62%) ונקובר (1.41%)).
• מחירי הבתים בקלגרי (-2.64%), אדמונטון (-1.87%), ויניפג (-0.49%), קוויבק (-0.14%) והליפקס (-0.04% ).

אחת הבעיות שיצרו את הקיפאון הזה, ניתנת, כפי שהזכרנו קודם לכן, במיסים גבוהים במיוחד. דמי השכירות ברוטו כפופים למס קבוע של 25 נקודות אחוז.

אבל לא תושבים יכולים לבחור לשלם, בהתאם לאמנות. 216 לחוק מס הכנסה, מסים על ההכנסה נטו בשיעורים פדרליים מתקדמים. גם תושבי חוץ שבוחרים בסעיף 216 כפופים לתשלום נוסף של 48%.

כמו כן, אנו מזכירים לך שרק 50% מרווחי ההון כפופים למס. רווחי ההון מחושבים על ידי ניכוי העלויות בגין מכירת ורכוש הנכס, הוצאות הון ועלויות כגון תוספות ושיפורים בנכס.
חשוב לציין כי אין מס ירושה או ירושה בקנדה!

זה נראה מוזר, אבל בכל זאת, יש עדיין נקודה פלוס המאפשר שוק הנדל"ן הקנדי להישאר על המים. אנחנו מדברים על עלויות העסקה: נמוך מאוד!

מה לומר, אנו מקווים שנוכל להפעיל מדיניות שמטרתה לפתור את הבעיות הללו, כך שהמדינה הזאת יכולה לחזור לפאר המרבי שלה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB